PANAS! SILA AMBIL TINDAKAN TERHADAP STAF GUAN ENG YANG MENGHASUT TENTANG ISU AGAMA!

Tak cukup dengan perhimpunan bershit tu, ada pulak satu minah haramjadah ni yang kebetulan pula staff kepada Lim Guan Eng, sang pendokong komunis yang meminta supaya semua yang beragama Kristian turun berdemo dan tunjukkan kepada kerajaan yang mereka adalah sangat kuat! Cerita ini disiarkan di Rocky's Bru semalam, klik sini
Lepas tu pulak, blogger Apanama mendedahkan siapa wanita yang meggelarkan dirinya sebagai 5xmom seperti dibawah:

@5xmom is actually an individual running around Penang, known asChan Lilian. She is a 40-something mother of five who :






1. is employed by the DAP-run Penang State Government,


2. is DAP Penang Chief Minister Lim Guan Eng's official video-journalist (cum cybertrooper) under the payroll of the Communications Department (reporting to Yap Yee Ling) of the Penang Chief Minister's Office.


MORE INFO ....?

Kalau korang na! k detail lagi, baca disini

Wahai-wahai melayu-melayu Islam semua! Lihatlah akan dikau bagaimana sekarang ni sesiapa saja boleh membabi-babikan kita ni. Sesuka hati mereka saja apa yang mereka mahu buat, mereka sudah langsung tidak hormat kepada orang Islam, inilah ajaran PAS selama ini kepada rakan mereka di dalam pakatan haram!

Aku mintak korang sebagai rakyat Malaysia yang bertanggungjawab, ambil artikel ini dan buatlah laporan polis kerana betina ini sudah menghasut isu keagamaan pulak! DAp sudah semakin terdesak nampaknya apabila mereka mendapati orang melayu mula tak berapa selesa dengan BERSHIT!

Maka mereka memusingkan pula dengan isu agama, apa la yang terseksa sangat golongan Kristian kat negara ni? Cukup bahaya hasutan wanita haramjadah ni, dia berkerja dengan Guan Eng dan aku percaya apa saja yang dibuat oleh jalang ni pastinya mendapat restu Ketua Menteri Pulau Pinang tu ya tak?

Kalau tak, takkan la dia berani menghantar tweet berbentuk hasutan tahap babi macam tu kan? So aku mintak pada korang semua, tolonglah buat laporan polis dan biarlah betina sundal ni meringkok dalam penjara kerana cuba mencetuskan ketegangan agama di negara kita!

Bertindaklah sebelum terlambat....


Comments

Optimized Search

Popular posts from this blog

BAGAIMANA GAMBAR AWEK MELAYU BOGEL BOLEH TERSEBAR DIDALAM BLOG??

Jho Low's Girlfriend Paris Hilton drunk and flashing panties ...

Scandal: Alyssa The Scandal Queen