Haprak Pakatan Mau Hancurkan Negara.Rakyat Bangkit Pertahankan

Seluruh rakyat Malaysia berasa bimbang dengan ancaman para pemimpin haprak pakatan yang mahu menimbulkan kekacauan pada demo bershit.Berselindung di sebalik perarakan yang kononnya aman haprak pakatan mahukan rusuhan besar besaran seperti mana berlakunya di Mesir.

Sebelum ini para pemimpin PAS turut menghasut penyokong mereka agar turun berjihad seperti mana berlakunya di Medan Tahrin,Kaherah.

Anwar turut menghasut semasa ceramahnya agar anak anak muda meniru cara perusuh di Libya.

Lim Kit Siang turut sama menghasut agar revolusi kudeta menjatuhkan kerajaan.

Syamsul Iskandar yang terkenal dengan insiden terkencing didalam seluar turut sama menghasut baru baru ini di Shah Alam.

Lim Guan Eng turut sama menyokong kumpulan kominis yang kita semua tahu fahaman subversif yang pada satu masa dulu telah meragut ribuan nyawa termasuk menghancurkan negara

Malah yang terkini seorang pegawai Lim Guan Eng turut menghasut dengan berniat jahat agar membangkitkan kemarahan penganut kristian. Seperti mana yang dilaporkan oleh blog HousePK.

Haprak pakatan benar benar mencabar kesabaran majoriti rakyat yang selama ini hanya mendiamkan diri.Lebih 2000 ribu laporan polis dibuat diseluruh negara.

Ada juga kumpulan yang sudah tidak dapat menerima lagi segala perbuatan provokasi dan hasutan jahat juak haprak pakatan .Bantahan dan demo aman akan dilakukan esok jam 2petang bertempat di Masjid Kapitan Keling.Georgetown

Kebangkitan dan kemarahan rakyat bakal diluahkan akibat permainan politik kotor pakatan haprak yang keterlaluan hingga sanggup mengadai maruah negara kepada kuasa asing.


Pisau kata "haprak pakatan dah banyak menyusahkan rakyat"



Comments

Optimized Search

Popular posts from this blog

BAGAIMANA GAMBAR AWEK MELAYU BOGEL BOLEH TERSEBAR DIDALAM BLOG??

Jho Low's Girlfriend Paris Hilton drunk and flashing panties ...

Scandal: Alyssa The Scandal Queen