AKIBAT TERKENA MANDRAM KUNYIT MAKA WARDINA JATUH CINTA DENGAN PERJUANGAN JUBURI!?

Sejak kebelakangan ini nama yang sudah lama layu di persada seni iaitu Wardina mula kedengaran kembali, yalah sebagai pengacara TV3, dia tak la seglamer masa jadi artis dulu. Tapi disebabkan minah ni dok syok dengan sgenda Pakatan Haramjadah tu maka nama dia mula muncul di blog-blog politik!

Dalam banyak-banyak blog, blogger Medan Info Kita (MIK) la yang paling agresif sekali dan segala pendedahan oleh MIK memang berasas dan berfakta! Last-last Wardina yang pernah menyaman Mydin kerana perihal iklan ni telah menga,mbil keputusan untuk bercuti 2 bulan. Tahniah MIK, lu sudah kasi minah ni panas tahap gaban punya! KLIK SINI

Agaknya Wardina ambil cuti untuk tumpukan sepenuh masa bersama Pakatan Haramjadah kan? Anyway, aku pun nak kongsi satu kisah yang diambil dari sebuah portal bernama Rontog Daily. Kita baca kisah wanita Psycho ni ya...

Wardina Safiyyah sebenarnya bukanlah nama yang asing. Walaupun lakonannya tidaklah secemerlang mana, tetapi sebagai pengacara TV3, apatah lagi wajahnya kerap muncul dalam iklan televisyen, menjadikan dia adalah antara selebriti yang mempunyai tempat tersendiri dalam industri hiburan.

Sudah beberapa kali sebenarnya Wardina Safiyyah muncul dengan isu kontroversi. Dan sebelum ini, walaupun Wardina Safiyyah dilihat bersama-sama Nik Abdul Aziz mahupun kepimpinan PAS, kebanyakan blogger tidak memberikan perhatian sangat kerana seperti yang diperkatakan, para pemimpin PAS termasuklah Nik Abdul Aziz bukanlah musuh yang wajar dibenci, sebaliknya mereka hanya ditegur dan adakalanya lebih banyak bersifat disakat! .

Namun apabila Wardina Safiyyah memilih untuk muncul bersama Nik Nazmi dan kepimpinan PKR, dia sebenarnya telah melakukan satu kesilapan paling besar. Kebanyakan blogger pro-UMNO sebenarnya tidak boleh menerima langsung mana-mana pemimpin PKR walaupun mereka cuba menunjuk baik atau cuba jadi malaikat.

Di situlah kelemahan Wardina Safiyyah. Satu perkara yang mungkin Wardina Safiyyah kurang mencermati ialah, majikannya adalah Media Prima Berhad. Majikan Media Prima Berhad pula adalah UMNO yang memiliki saham terbanyak dalam konglomerat media itu. Secara tidak langsung, Wardina sebenarnya adalah kakitangan UMNO.

Walaupun diberikan kebebasan dan tidak terlalu menonjol sokongan kepada pihak yang diminati, Wardina Safiyyah seharusnya lebih berhati-hati dalam hal ini. Mengatakan bahawa dia bukanlah orang biadap yang akan menolak bertemu dengan Azmin Ali sebenarnya tidak cukup untuk mempertahankan dirinya daripada sebarang tuduhan dan syak wasangka. Dan mengatakan Nik Nazmi telah MEMPERDAYAKANNYA dengan membawa dia bertemu dengan Azmin Ali juga, tidak cukup untuk menunjukkan dia tidak bersalah dalam hal ini.

CERITA SELANJUTNYA DI RONTOGDAILY.COM


Comments

Optimized Search

Popular posts from this blog

BAGAIMANA GAMBAR AWEK MELAYU BOGEL BOLEH TERSEBAR DIDALAM BLOG??

Jho Low's Girlfriend Paris Hilton drunk and flashing panties ...

Scandal: Alyssa The Scandal Queen