PANAS : APABILA WARDINA BERCITA-CITA NAK GULINGKAN KERAJAAN...



Sejak gambar pengacara MHI di TV3 iaitu Wardina duduk semeja dengan Azmin Ali bersama konco-konconya dalam sebuah majlis yang dianjurkan oleh PKR, hangat media-media terutamanya blog-blog persendirian memperkatakan dan mempersoal tentang pendiriannya dalam bidang politik.

Wardina telah mengeluarkan kenyataan menafikan penglibatannya dengan PKR atau mana-mana parti politik yang lain setelah dihentam oleh blog-blog tetapi kenyataan itu boleh disangkal...
"Saya nyatakan di sini bahawa saya tidak menyokong mana-mana parti, sama ada parti pembangkang atau pun kerajaan dan saya juga bukan ahli PKR.Buat masa ini,saya tidak ada niat untuk menjadi calon dan bertanding dalam Pilihan Raya Umum akan datang," katanya kepada Utusan Malaysia semalam.
Ini antara Tweet Wardina bersama YB Nizar DAP yang telah dibuat olehnya untuk menggulingkan kerajaan setelah mengambil contoh apa yang berlaku di Mesir.





Dan banyak lagi tweetnya yang jelas menunjukkan sokongannya kepada Pakatan Haram dan menghentam segala usaha dan tindakan kerajaan yang diterajui oleh! BN.

Dengan semua bukti tersebut, Bagaimana Wardina boleh menafikan yang dia tidak berpihak pada mana-mana parti politik..cakap tak serupa bikin..

Melalui kenyataan yang dibuatnya "BUAT MASA INI" maknanya tidak mustahil "DI MASA AKAN DATANG" impiannya untuk menjadi Menteri Wanita akan menjadi realiti apabila bersama-sama Pakatan Haram jika diberi peluang oleh Azmin Ali.


Apa yang menariknya timbulnya isu apabila Wardina mencari rezeki di TV3 (rancangan MHI) iaitu media yang dikeji, dihina teruk oleh Anwar Ibrahim dan rakan-rakannya dan melabelkan TV3 sebagai "media pencacai UMNO". Adakah Wardina bersetuju dengan pendapat pemimpin Pakatan Haram???

Baca entri sepenuhnya di 1 Peluru.


Comments

Optimized Search

Popular posts from this blog

BAGAIMANA GAMBAR AWEK MELAYU BOGEL BOLEH TERSEBAR DIDALAM BLOG??

Jho Low's Girlfriend Paris Hilton drunk and flashing panties ...

Scandal: Alyssa The Scandal Queen