9-7-11

Baru-baru ini saya ada menulis artikel bertajuk TUN ABDUL RAZAK & THE 13TH MAY RIOT di blog saya http://afterdarkwrites.blogspot.com.

Saya menulis artikel tersebut kerana mengulas satu dokumentari yang saya rakam daripada National Geographic Channel mengenai enam tahun kepimpinan Tun Abdul Razak menjadi Perdana Menteri Malaysia.

Salah satu segmen di dalam dokumentari tersebut adalah mengenai tragedi rusuhan 13 May 1969 yang mana Tun abdul razak telah menjadi Pengerusi Majlis Keselamatan Negara yang bertanggungjawab menamatkan rusuhan tersebut.

Terdapat beberapa perkara yang menarik mengenai peristiwa 13 Mei ini yang elok juga disentuh secara ringkas disini.

Yang pertama adalah dari sudut numerologi kerana nombor 13 merupakan nombor kegemaran Illuminati. Di dalam artikel tersebut saya telah memandang remeh tarikh 09 Julai 2011 iaitu tarikh perhimpunan haram BERSIH. Tidak sampai 20 minit saya menyiarkan artikel tersebut, seorang sahabat senegara daripada Watchers Group menghantar pesanan SMS kepada saya menyuruh saya memperbetulkan artikel saya. Beliau menginngatkan saya bahawa nombor Illuminati adalah 3, 7, 9,11,13, 33, dan 39. Saya kemudian menepuk-nepuk kepala apabila menyedari bahawa saya selama ini terlepas pandang kepada tarikh perhimpunan bersih yang kesemuanya adalah nombor Illuminati iaitu 9-7-11 (09 Julai 2011). Patutlah Anwar Ibrahim sehingga landing di Indonesia untuk rancang perhimpunan ini, memang patut pun sebab tarikhnya adalah tarikh Freemason/Illuminati.

Dalam hal ini syabas diucapkan kepada DSAI kerana nombor yang beliau lebih cantik dari nombor bertuah serangan Pusat Dagangan New York pada 11-9-2001. Serangan tersebut pun tidak secantik tarikh perhimpunan BERSIH sebab 9-11-01 hanya ada dua nombor Illuminati iaitu 9 dan 11. Dato Seri Anwar pula ada tiga nombor bertuah iaitu 9-7-11!

Tahniah tahniah Dato! Youre a genius in numerology! Saya pasti paderi-paderi Illumin! ati di N ew Yonrk jealous kat you!

Saya pun tak tahu kenapa selama ini saya tak perasan tiga nombor ini. Saya yang selalunya sekilas pandang boleh mengesan Illuminati ini pun boleh miss nombor keramat dato Seri Anwar ini. Nasib baiklah kebetulan semalam saya baca Al Anaam ayat 103 beberapa kali sebelum tido. Agaknya pasal tu saya ternampak perkara ini.

Anyway, saya terbaca juga mengenai 300 orang yang kononnya anggota Pemuda UMNO dikatakan berhimpun dan mengugut untuk membakar ibu pejabat Parti Keadilan Rakyat. Melihat perangai mereka ini menyebabkan saya menyedari bahawa kesemua elemen yang sebelum ini berlaku semasa 13 Mei kini berulang semula.

Perlu diperingatkan disini bahawa walaupun peristiwa 13 Mei sebenarnya bermula lebih awal iaitu pada 09 Mei 1969 apabila 3000 penyokong cina LPM berkumpul dan berarak dari Kuala Lumpur ke Kepong, namun rusuhan tercetus pada 13 Mei 1969 apabila sekumpulan yang mendakwa anggota pemuda UMNO berkumpul di rumah Dato Harun Haji Idris in Jalan Raja Muda menuntut agar orang-orang melayu turut berdemonstrasi menentang demonstrasi orang cina. Pertembungan demonstrasi melayu dan cina ini adalah pencetus pertumpahan darah pada 13 Mei 1969.

Dalam hal ini saya melihat bahawa dua Freemason terkemuka Malaysia sudah berjaya menjalankan tugas mereka. Anwar Ibrahim sebagai Freemason PKR menggerakkan penyokong pembangkang berarak dalam perarakan BERSIH. Khairy Jamaluddin sebagai Freemason UMNO pula menggerakkan kumpulan kedua untuk bertembung dengan kumpulan Anwar Ibrahim. Akibatnya nanti kedua-dua kumpulan berbunuhan dek angkara dua iblis bertopeng manusia ini.

Saya harap janganlah kita sebagai anggota UMNO tertipu dengan mana-mana usaha untuk menyemarakkan semula projek 13 Mei di negara ini. Kesianlah pada Allahyarham Tun Abdul Razak, penat beliau dan orang kanannya tun Haniff Omar menamatkan 13 Mei dahulu. Malahan sekiranya anda melihat documentari tersebut, Tun Haniff Omar mengatakan bahawa selepas peristiwa 13 Mei Tun Abdul Razak ditimpa phobia kerana sent! iasa bim bang dirinya akan dibunuh oleh musuh negara.

(P/S: Pssst Tun Haniff Omar.. share share lah dengan kitaorang pengalaman you merembat anggota Freemason masuk pulau Jerejak masa 13 Mei dulu.. Kitaorang generasi muda pun nak tau juga)
Saya juga berdoa agar Perdana Menteri kita Dato Seri Najib dapat melaksanakan tugas secemerlang bapanya dahulu. Relaks la Dato Seri, lepas you selesaikan kesemua perusuh 09 Julai ni, you buat la macam arwah ayah you dulu. Tangkap ja semua musuh negara ni dan sumbat balik kat penjara Pulau Jerejak yang berhantu tu.

Dan mesej aku kepada keturunan-keturunan tentera selendang merah, kalau dah malas sangat nak suruh keris keris terbang tu berkerja semula, bagi ja kat aku. Daripada dibiarkan berkarat, baik aku suruh berjasa semula kepada bangsa dan negara macam masa 13 Mei dulu.

This post was submitted by afterdark.


Comments

Optimized Search

Popular posts from this blog

BAGAIMANA GAMBAR AWEK MELAYU BOGEL BOLEH TERSEBAR DIDALAM BLOG??

Jho Low's Girlfriend Paris Hilton drunk and flashing panties ...

Scandal: Alyssa The Scandal Queen