Orang PAS tak dapat syahid di Bersih


Mati macam katak hijau kena lenyek atas jalan. Berjuang untuk PAS tak lagi diiktiraf jihad. Sebab sekarang berjuang untuk negara welfare ... hehehe

Kita sedari kekuatan semangat penyokong taksub PAS dalam menghadapi PRK-PRK dan perhimpunan. Tidak menolak mereka sanggup turun beramai dan berhadapan dengan pihak berkuasa.

Masa dahulu penyokong PAS, yang taat macam kaldai akan apa perintah dan arahan ketua, percaya mereka sedang berjihad untuk menegakkan agama Allah. Mereka sedang berjuang untuk menegakkan Darul Islam atau Negara Islam.

Jadi kini, untuk apa mereka mahu berjihad lagi?

Presiden PAS, Dato Seri Haji Hadi Awang sudah katakan Negara Islam hanya jenama, yang penting adalah kebajikan. Jihad mereka selama ini sia-sia sahaja.

PAS kini sudah ketepikan Negara Islam dan memperjuangkan negara kebajikan atau welfare state atau apa nama sekali dipanggil di timor dan barat. Memperjuangkan negara kebajikan bukanlah seperti dahulu di mana kaldai-kaldai PAS ini berjuang kononnya untuk negara Islam.

Kalau kaldai-kaldai PAS ini tewas dan tumbang di Bersih 2.0 bukan saja mereka tidak dapat syahidnya, malah mereka mati macam katak tepi jalan saja.

Lebih teruk lagi, panglima perang Bersih 2.0 adalah Ambiga, pemimpin Bar Council yang memperjuangkan murtad. Takkan dapat syihad berjuang di Bersih 2.0.

Krok krok krok ....


Comments

Optimized Search

Popular posts from this blog

BAGAIMANA GAMBAR AWEK MELAYU BOGEL BOLEH TERSEBAR DIDALAM BLOG??

Jho Low's Girlfriend Paris Hilton drunk and flashing panties ...

Scandal: Alyssa The Scandal Queen