Komunis Hampir Kena Balun Di Kepala Batas


Semalam bertempat di IPD Kepala Batas,lebih 200 orang penduduk tempatan & NGO berkumpul mengadakan protes terhadap sekumpulan haprak pakatan yang terdiri daripada PSM,PKR,PAS dan DAP yang mengadakan demo dihadapan balai polis tersebut.


Jam 8 malam penduduk yang berkumpul dihadapan Dewan Milanium bergerak ke IPD Kepala Batas.Penduduk tempatan berasa jelik dengan sikap penyokong komunis yang berkumpul sejak 2 hari kononnya untuk memprotes.Bertambah menaikkan kemarahan apabila melihat komunis ini dibantu oleh pakatan haprak.


Kumpulan penyokong haprak pakatan yang berkumpul sejak 2 hari lepas mendapat bantuan dari kerajaan negeri regim DAP hinggakan turut disediakan tandas bergerak untuk kemudahan komunis ini. Mereka turut diberikan bantuan makanan oleh PKR .


Regim DAP mengiktiraf perjuangan komunis,sebab itulah ketua menteri paling celaka dalam sejarah kerajaan negeri sanggup membantu kumpulan yang berdemo didepan IPD Kepala Batas.


Paling celaka adalah AMK cicak mengkarong,disebarnya SMS kononnya pemuda Umno menyerang kumpulan PSM, "menyerang"! itulah ayat digunakan,seolah olah sudah berlaku satu serangan yang ganas,ini semua bertujuan untuk membangkitkan kemarahan dan pergaduhan.




Pisau kata " dah lama sangat rakyat bersabar,tunggu masa nak meletup"



Comments

Optimized Search

Popular posts from this blog

BAGAIMANA GAMBAR AWEK MELAYU BOGEL BOLEH TERSEBAR DIDALAM BLOG??

Jho Low's Girlfriend Paris Hilton drunk and flashing panties ...

Scandal: Alyssa The Scandal Queen