Ya Allah ... Kembalikan doa mereka yang memesongkan Islam demi politik


Baru-baru ini Jumaat lepas June 26hb, di akhir isu khutbah oleh Khatib Jemputan, Ustaz Hj Abdullah Khairi bin Hj Harun di Masjid Abu Bakar As Sidiq Taman Guar Perahu Kubang Semang, Sungai Petani, khatib membacakan doa verbatim berikut:

"Ya Allah ampunlah dosa kami, Ya Allah..dosa ibu dan ayah kami Ya Allah..Ya Allah berilah kemenangan kepada jemaah islam Ya Allah..Ya Allah hancurkanlah Ya Allah kepada orang yang memberikan penindasan, menyeleweng, yang menipu ini Ya Allah, jatuhkan mereka Ya Allah dalam pilihan raya yang akan datang ini Ya Allah..."

Diselidik punya selidik bahawa khatib Abdullah Khairi Hj Harun merupakan seorang guru di sekolah Seri Muda, Penaga, Kepala Batas yang merupakan penyokong PAS tegar & dikatakn baru menerima surat pertukaran ke Pulau Ketam, Selangor.

Ini bukan kali pertama dia melakukan demikian untuk menodai mimbar khutbah. Baca Pisau sini

Rasanya kita usah risau kerana Allah akan bersama kebenaran dan doa yang niat Khatib ditujukan keapda UMNO tetapi akan kena pada PAS. Berapa banyak solat hajat PAS yang tidak tercapai hajat mereka.

Ikutkan dosa dan salahlaku PAS lebih besar kerana PAS lah yang banyak melakukan salahguna ugama dan memesongkan ajaran Islam demi kuasa politik.

Lihat di Kelantan dan Kedah berapa banyak melakukan penindasan penyelewengan dan penipuan atas nama Alaah dan Islam. Kini mereka tidak tidak perjuang Islam tapi ide neagra kebajikan dari ideologi sosialis dan komunis kafir.

Lebih teruk lagi, PAS tidak lagi mempertahankan dan pelihara akidah umat Islam dari dimurtadkan mubaligh Kristian.

Ameeennnnnn.....

Read More @ Source



More » Bonology.com | Pakatan Rakyat (PR) | Sociopolitics Plus | 大马社会政治

Comments

Optimized Search

Popular posts from this blog

BAGAIMANA GAMBAR AWEK MELAYU BOGEL BOLEH TERSEBAR DIDALAM BLOG??

Jho Low's Girlfriend Paris Hilton drunk and flashing panties ...

Scandal: Alyssa The Scandal Queen