Kezuhudan MursiDol Am Khawarij PAS.

Khawarij PAS percaya orang tua nyanyok ni wali,mursyid dan punyai pelbagai lagi mukjizat yang maha hebat.


Ada yang kata Nik Aziz ni boleh ada 2 tempat dalam satu masa, ada yang kata bersalam dan cium tangan Nik Aziz boleh membawa ke syurga.Ada juga kata wali selipar ini pemegang kunci dan tiket syurga PAS.


Bagi Pisau,orang tua nyanyok ni tak lebih daripada politic animal dalam bahasa jawa binatang politik. Binatang politik lagaknya boleh bermuka muka,berlakon dan adakalanya munafik.Orang tua ini juga hina bangsa melayu katanya politik nasionalis dan kebangsaan adalah asoiybiah,beliau juga halalkan ngentot Mat Sabu dengan bini orang dibilik 121.Orang tau ini juga halalkan senamrobik seksi didalam kawasan masjid,Dia juga halalkan Allah dan islam dilacurkan demi kepentingan cita cita politik.


Orang tua ini juga halalkan darah pejuang ditangan komunis,beliau juga berpeluk cium dengan musuh Islam paling utama Kit Siang dan juga Karpal.Orang tua ini juga kata Nabi Muhammad budak kampung yang kebetulan di pilih jadi rasul.Orang tua ini juga kata halal sokong Ambiga yang pro LGBT dan Murtad.


Orang tua ini juga menghalalkan kroni anak menantu kononnya ia adalah amalan rasullulah apabila menantunya kantoi.

Orang tua ini juga beri arahan dalam surat pekeliling agar gelaran Tok Guru digunakan kepada dirinya sebaik saja menjadi menteri besar Kelantan.

Depan rakyat lagaknya lain macam.. dibelakang rakyat lain macam pulak..




Pisau kata " Nik Aziz dah kata dia tetap akan jadi MB sampai mati.."
Read More @ Source



More » Bonology.com | Pakatan Rakyat (PR) | Sociopolitics Plus | 大马社会政治

Comments

Optimized Search

Popular posts from this blog

BAGAIMANA GAMBAR AWEK MELAYU BOGEL BOLEH TERSEBAR DIDALAM BLOG??

Jho Low's Girlfriend Paris Hilton drunk and flashing panties ...

Scandal: Alyssa The Scandal Queen