Guan Eng Kata Hudud Tak Perlu,PAS Harus Turut Perintah!


Lim Guan Eng ketua menteri paling celaka dalam sejarah regim DAP Pulau Pinang mengulangi pendirian beliau bahawa beliau menolak hudud.Dalam pada itu tidak ada seekor pemimpin khawarij PAS berani menyangah kenyataan bos besar mereka. Nik Aziz,Hadi,Nizar,Mahfuz,Mat Sabu ,Din Pudu,Husam,Tuan Ibrahim dan sekarang ini paling popular Ustaz Azhar Idrus.

Baru baru ini panas kononnya Nik Aziz mahu laksanakan hudud hingga habis seluruh khawarij menitik air mata kononnya perjuangan wali selipar ini begitu istiqamah dan mahukan syiar Islam ditegakkan. Dah hampir setahun korang sendiri tengok habuk pun tak ada,malah jawatankuasa untuk hudud sehingga sekarang pun belum ditubuhkan di Kelantan...apahalnya?

Ini semua berpunca daripada Lim Guan Eng,Karpal dan Kit Siang berdehem..habis serban dan ketayap khawarij terjatuh lari ketakutan.Malah ada yang mengigil tunduk dengan penuh rasa hormat terhadap DAP.



Realiti politiknya seperti yang pernah Pisau katakan,PAS memang anjing dan suruhan kepada DAP.Pembohongan PAS kepada penyokongnya adalah paling gampang yang pernah dicatatkan didalam sejarah politik negara.Di sana sini berjanji mahu laksanakan hudud,disana sini berjanji mahu jadikan negara ini sebuah negara yang melaksanakan perundangan Islam.Malangnya PAS hanya sasarkan 20 kerusi parlimen untuk menang,selebihnya diberikan kepada DAP.


Pisau kata " PAS dah banyak hilang undi melayu..."
Read More @ Source



More » Bonology.com | Pakatan Rakyat (PR) | Sociopolitics Plus | 大马社会政治

Comments

Optimized Search

Popular posts from this blog

BAGAIMANA GAMBAR AWEK MELAYU BOGEL BOLEH TERSEBAR DIDALAM BLOG??

Jho Low's Girlfriend Paris Hilton drunk and flashing panties ...

Scandal: Alyssa The Scandal Queen