PROMO KEDAI CANTIK SEMPENA PERHIMPUNAN AGUNG UMNO ESOK!


Kepada akak-akak, adik-adik dan makcik-makcik serta datin dan Puan Seri sekalian yang akan ke Perhimpunan Agong Umno esok di PWTC. jangan lupa untuk singgah di kedai bernombor 105. Nama kedai tersebut Top Rank.

Kelebihan kedai ini, mereka menjual kain ber'lace' seperti dalam gambar tu. yang specialnya kain kat sini semuanya LIMITED EDITION. Kualitinya sangat bagus. Dan design dia tak sama, semuanya lain-lain. jadi kalau pakai pi function takde le terserampak dengan baju yang sama.

Tuan punya kedai bernama Siti Muyasarrah. Harga dia pulak sangat berpatutan. Kalau korang dah kesana jangan lupa ke kedai Top Rank ya. Ini aku tolong kengkawan promo je. Kita kena support bisnes orang melayu!

Read More @ Source

UFB - Malaysiakini Penipu - Melagakan Mufti Perlis Dengan DS Najib

Kuliah: Kitab Tauhid & Umdatul Ahkam Lokasi: Bukit Jelutong Tarikh: 11/11/11, Selepas Maghrib Penyampai: Ustaz Fathul Bari Mat Jahya Kuliah berdasarkan daripada "Kitab Tauhid II" yang dikarang oleh Tim Ahli Ilmu Tauhid dan diterbitkan oleh Darul Haq, Jakarta di mana judul asli kitab ini At- Tauhid Lish Shaffits Tsani Al-Ali telah diterjemahkan oleh Agus Hasan Bashori. Sesi kedua Umdatul Ahkam karya Syaikh Abdul Ghani Al Maqdisi

Video Rating: 3 / 5

More » Bonology.com | Pakatan Rakyat (PR) | Sociopolitics Plus | 大马社会政治

Comments

Optimized Search

Popular posts from this blog

BAGAIMANA GAMBAR AWEK MELAYU BOGEL BOLEH TERSEBAR DIDALAM BLOG??

Scandal: Alyssa The Scandal Queen

Jho Low's Girlfriend Paris Hilton drunk and flashing panties ...