GEMPAR! BUKTI MPKB-BRI LEBIH ZALIM DARI YAHUDI? MESTI BACA

Wah! Tak sangka aku Bandaraya yang di anggap Bandaraya Islam ni sangat zalim adanya, mana taknya mereka saman tahap takleh masuk akal punya wooo, depa bukan polis pun tapi herga mereka! Pergghhh. kat bawah ni ada satu brader hantar wa email siap dengan surat saman sekali. Lu orang tengok la:
salam bro....

mintak tolong bro posting le saman MPKB BRI bandaraya Islam ni.
Gua baru kena saman ngan diorang.. tapi terkejut beruk gua .. RM 300 bro !!!!! dia state kat surat saman tu.
Kes parking salah kena kunci tayar. Kalah PDRM RM 300 untuk kunci tayar....
x tau le negeri org lain macam mana sebab gua x pernah keluar dari negeri Kelantan ni.
Pas gua pergi kaw tim ngan diorang gua dapat le last RM 60.. tu pun lepas gua cakap nak emel benda ni
kat geng blogger bro..
RM 300 sama le dengan yg kerajaan pusat bg kat anak sekolah gua RM 300 tiga orang.
Naseb baik la dapat kaw tim... tapi gua rasa gila la state RM 300 kat surat saman tu...
Xde duit buat cara x da duit... jangan le g saman orang gile2
Orang kampung kat Gua Musang kena rembat tanah... org Kota Bharu boleh kena saman parking RM 300.
Sah PRU ni gua undi BN. huhuhu

sorry bro... gua blanco sikit surat saman tu .

Read More @ Source

UFB - Saka, Sihir Dan Doa

Kuliah: Kitab Tauhid / Tazkirah RamadhanLokasi: Bukit Jelutong Tarikh: 22/07/2011, 8.00PM Penyampai: Ustaz Fathul Bari Mat Jaya Kuliah berdasarkan daripada "Kitab Tauhid II" yang dikarang oleh Tim Ahli Ilmu Tauhid dan diterbitkan oleh Darul Haq, Jakarta di mana judul asli kitab ini At-Tauhid Lish Shaffits Tsani Al-Ali telah diterjemahkan oleh Agus Hasan Bashori. Bab tanda² kiamat. Sesi kedua Tazkirah Ramadhan Playlist Version: www.youtube.com Video Penuh: www.youtube.com AfterCut: UFB - Pokok Gharqad, Pokok Yahudi www.youtube.com UFB - Siapa Dajjal www.youtube.com UFB - Macam Tau Je Mati Bila Dok Tangguh² Taubat www.youtube.com UFB - Niat Puasa Sebulan Karut www.youtube.com UFB - Sapu Laman Rumah Nak Kena Pakai Tudung..? www.youtube.com UFB - Maksud Sebenar Dayus www.youtube.com UFB - Rakaat Terawih - Mekah Madinah Bukan Dalil www.youtube.com UFB - Saka, Sihir Dan Doa www.youtube.com UFB - Syubhat Tetap Perlu Dijawab www.youtube.com UFB - Doktor Kata Tak Boleh Puasa www.youtube.com Bagi sesiapa yg tiada software untuk download video dari youtube, boleh download guna cara ini. Cara download: abuaqif.blogspot.com www.youtube.com www.facebook.com www.facebook.com Sumbangan dalam bentuk wang adalah sangat dialu-alukan. Jazakallahukhair.. Maklumat lanjut di sini: www.facebook.com

Video Rating: 5 / 5

More » Bonology.com | Pakatan Rakyat (PR) | Sociopolitics Plus | 大马社会政治

Comments

Optimized Search

Popular posts from this blog

BAGAIMANA GAMBAR AWEK MELAYU BOGEL BOLEH TERSEBAR DIDALAM BLOG??

Scandal: Alyssa The Scandal Queen

Jho Low's Girlfriend Paris Hilton drunk and flashing panties ...