PANAS : KIT SIANG PANIK APABILA RAHSIANYA DIBOCORKAN....??


Hahaha...Ada hati nak ganti UMNO...Kalau setakat jadi parti tunggangan, sampai bila-bila pun PAS tidak boleh menggantikan UMNO tapi apa yang boleh berlaku ialah DAP menggantikan PAS sebabnya DAP sedang giat pancing orang Melayu join diaorang.

Pelbagai Jawatan ditawarkan pada orang Melayu oleh DAP  sebab DAP sendiri sudah tidak yakin dengan perjuangan PAS terhadap orang Melayu. Orang Melayu diingatkan supaya jangan sampai terpedaya dengan muslihat jahat DAP yang hanya mahukan orang Melayu menjadi kuda tunggangan untuk menjaga kepentingan cauvinis parti mereka.

Kita lihat apa yang terjadi apabila agama Islam dipermainkan dan dipersendakan oleh DAP...ada PAS berani nak bersuara menegur DAP...hamPAS!!!

Bila DAP cakap mengenai Islam, Pas mengiyakan sahaja. Pemimpin DAP menyebut dua tiga patah ayat al-Quran walaupun salah, Pas mempertahankan. Pemimpin DAP menggelar dirinya Khalifah Umar Abdul Aziz, Pas memberi pengiktirafan.
"Pemimpin DAP berceramah, penyokong Pas bertakbir. Tetapi apabila Pas menyebut tentang Negara Islam, pemimpin DAP lah yang pertama sekali mengecam Pas. Dan apabila dikecam, Pas diam seribu bahasa. Apa maknanya ini? 

Malang bagi Pas kerana setelah puluhan tahun memperjuangkan Negara Islam, tetapi akhirnya mengatakan konsep Negara Islam tiada dalam al-Quran selepas DAP berdehem. Maknanya, selama ini PAS membohongi umat Islam dengan perjuangan palsu mereka atau takut pada DAP. Itu belum lagi masuk bab Hudud....






Read More @ Source

Salam Aidilfitri : YB Datuk Haji Idris Bin Haji Haron

Salam Aidilfitri dari YB Datuk Haji Idris Bin Haji Haron, Ahli Majlis Tertinggi UMNO Malaysia

Video Rating: 0 / 5

More » Bonology.com | Pakatan Rakyat (PR) | Sociopolitics Plus | 大马社会政治

Comments

Optimized Search

Popular posts from this blog

BAGAIMANA GAMBAR AWEK MELAYU BOGEL BOLEH TERSEBAR DIDALAM BLOG??

Scandal: Alyssa The Scandal Queen

Jho Low's Girlfriend Paris Hilton drunk and flashing panties ...