Lisa Surihani, Serina Redzuan Join Puteri UMNO... Wardina Safiyyah Sampai Bila Nak Sokong Mata Lebam? #PAUMNO

Kehadiran Lisa Surihani dan Serina Chefwan ke majlis perhimpunan sayap Puteri UMNO 2011 merenjis semangat baru kepada Puteri UMNO dalam usaha memperjuangkan agenda tulus mereka untuk nusa & bangsa.

Lisa Surihani menerima Anugerah Pencapaian Khas Pergerakan Puteri UMNO, manakala Serina memuji ucapan Ketua Puteri, Datuk Rosnah sambil menyatakan sokongan penuh kepada perjuangan UMNO melalui kicauan twitternya!

Percaya atau tidak, blogger PR tidak akan berani menyiarkan atau membuat sebarang spekulasi mengenai kehadiran personaliti popular ini kerana mereka tahu semua itu akan menjadi backfire kepada mereka. Cubalah spekulasikan kehadiran Lisa & Serina jika mau tengok berduyun-duyun peminat mereka menyertai Puteri UMNO... =)

Lisa, Serina... ramai lagi artis Malaysia yang TAHU BERSYUKUR sudah menyatakan sokongan langsung kepada parti yang sudah lama berkorban untuk kemakmuran dan kegemilangan bumi yang mereka pijak... Wardina dan Bob Lokman tak sedar2 lagi???








Sumber: 1Peluru
Read More @ Source

Tidak Setuju Dengan Mukhriz - Malaysia News

Malaysia News World News WakeUpProject.com this is the biggest project ever! this isWakeUpProject!!! WakeUpProject.com "When will i wake up?!!!" - Sheikh Imran N. Hosein (@ minit ke-3:30; www.youtube.com ) a must see: GOD?: www.youtube.com THE DIVINE Book: www.youtube.com Cartoon Muhammad VS THE REAL MUHAMMAD: www.youtube.com The ARRIVALS: www.youtube.com The ARRIVALS UPGRADED: www.youtube.com The ARRIVALS RELOADED: www.youtube.com PHASE 3: www.youtube.com (rate this video) (favorite this video) (comment this video) (embed this video) (subscribe YangAkuSegala's channel) Channel's Main Video = www.youtube.com Tidak Setuju Dengan Mukhriz Malaysia ======================================= note YangAkuSegala: sumber: channel malaysianews ( www.youtube.com ) tarikh asal video diupload: Apr 21, 2009 ======================================= p/s - akhirnya, saya tidak pinta lebih untuk segala pengorbanan ini, cuma, sedekahkanlah DOA ikhlas untuk segala apa-apa kebaikan untuk saya sekeluarga, insyaALLAH, aminnn... Yang Berkorban, Mujahid Al-Akhund (admin kini YangAkuSegala) YangAkuSegala.blogspot.com www.facebook.com YangAkuSegala = yang aku lihat, yang aku dengar, yang aku baca, yang aku fikir = YangAkuSegala ======================================= DISCLAIMER VIDEO: sila ke channel YangAkuSegala untuk lebih lanjut. harap maklum. =======================================

Video Rating: 5 / 5

More » Bonology.com | Pakatan Rakyat (PR) | Sociopolitics Plus | 大马社会政治

Comments

Optimized Search

Popular posts from this blog

BAGAIMANA GAMBAR AWEK MELAYU BOGEL BOLEH TERSEBAR DIDALAM BLOG??

Scandal: Alyssa The Scandal Queen

Jho Low's Girlfriend Paris Hilton drunk and flashing panties ...