Breaking News: Lagi Demo Bantahan DAP Rasis

Dalam masa Umno sibuk mengadakan perhimpunan Agung,rakyat Pulau Pinang sekali lagi bangkit menyatakan bantahan terhadap regim DAP yang zalim,kurang ajar dan perkauman.

Sebentar tadi satu lagi demo bantahan oleh Wira Perkara,Pertubuhan Kebajikan Sejati Malaysia,Pertubuhan Kebajikan Insan Mulia dan Pertubuhan Suara Anak Anak Malaysia kepada regim DAP Pulau Pinang mengenai sikap biadap dan kurang ajar Gengster Ng Wei Aik Adun Komtar memerangkap setiausaha politik Ketua menteri paling celaka dalam sejarah kerajaan negeri Pulau Pinang.

Sekitar 400 orang berkumpul dengan membawa kain rentang "Selamatkan Penang! LGE Anti Melayu"

Dengan mengunakan loud heller,salah seorang daripadanya Md Rizuan menyatakan bantahan atas sikap rasis dan chauvanis Ng Wei Aik yang mengeluarkan kata kata kesat dan berbaur perkauman terhadap wanita India Muslim bersama suaminya lelaki Bangladesh dalam satu insiden kebakaran dibeberapa premis perniagaan di Jalan Gudwara pada 22/11 baru baru ini.

Anda masih ingat lagi bagaimana si celaka Ng Wei Aik gengster DAP ini menyerang kedai India Muslim pada awal tahun?




Setelah perbuatan jahat gengster DAP ini terdedah,Hero tong gas ini cuba berbohong kononnya tindakan beliau satu cubaan menyelamatkan kedai tersebut daripada meletup!


Pisau kata" bagui! h kalau depa nak kaitkan dengan Umno,sebab Umno tu Melayu! "

Read More @ Source

SEKSUALITI MERDEKA 2011 - UFMO - Jangan Ikut Nafsu. Jangan Ikut AMBIGA

abuaqifstudio.blogspot.com SEKSUALITI MERDEKA 2011 Jangan Ikut Nafsu. Jangan Ikut AMBIGA Laknat Allah Ke Atas Mereka Yang TerlibatPenyampai: USTAZ FADLAN MOHD OTHMAN Tarikh: 03/11/2011 - Khamis Lokasi: Kuala Lumpur Islam adalah agama yang membina jati diri umatnya sesuai dengan gender mereka. Seawal peringkat kanal-kanak, Islam mendidik setiap seorang agar membina perwatakan gendernya. Perkara ini akan menjamin kelangsungan zuriat manusia dengan penuh kesucian dan kehormatan. Perhimpunan Seksualiti Merdeka adalah suatu perhimpunan yang tekutuk di sisi Islam! Umat Islam mesti membenci kemungkaran besar ini. Mana-mana Muslim atau Muslimah yang terlibat dalam menjayakan perhimpunan ini perlu segera bertaubat! Redha terhadap ideologi ini adalah satu bentuk kekufuran. Islam mendidik lelaki menjadi lelaki Dan wanita menjadi wanita. Islam melaknat lelaki yang menyerupai wanita Dan wanita yang menyerupai lelaki! Jika anda, wahai Muslim Dan Muslimah, terlibat dengan perhimpunan ini atau menyokong ideologi kufur ini; maka segeralah bertaubat kerana pintu taubat masih terbuka dan Allah akan mengampuni anda jika bertaubat! Bagi sesiapa yg tiada software untuk download video dari youtube, boleh download guna cara ini. Cara download: abuaqif.blogspot.com www.youtube.com www.youtube.com www.youtube.com www.youtube.com www.facebook.com Sumbangan dalam bentuk wang adalah sangat dialu-alukan. Jazakallahukhair.. Maklumat lanjut di sini: www.facebook.com

Video Rating: 4 / 5

More » Bonology.com | Pakatan Rakyat (PR) | Sociopolitics Plus | 大马社会政治

Comments

Optimized Search

Popular posts from this blog

BAGAIMANA GAMBAR AWEK MELAYU BOGEL BOLEH TERSEBAR DIDALAM BLOG??

Scandal: Alyssa The Scandal Queen

Jho Low's Girlfriend Paris Hilton drunk and flashing panties ...