PAS Khawarij Menghancurkan Ahli Sunnah,

Rakaman ini adalah respon kepada Ijtima' Tarbawi PAS 2011 yang diadakan di Taman Melewar baru² ini di mana turut diundang dua tokoh dari Ikhwanul Muslimin iaitu Dr Mahdi Akif mantan Mursyidul Am dan Dr Kamal Al Helbawi dari Ikhwanul Muslimin Mesir.


Kerjasama Ikhwanul Muslimin dan PAS sangat diragui di mana latar belakang Ikhwanul Muslimin yang dilihat tidak mempedulikan akidah demi meraih sokongan orang ramai termasuklah penerimaan mereka terhadap SYIAH yang terang² telah menghancurkan Ahli Sunnah di banyak negara.


Ideologi Ikhwanul Muslimin juga kelihatan telah diterap masuk oleh parti PAS di mana kita dapat lihat mereka juga menerima sokongan tidak kira siapa termasuklah SYIAH sehinggakan orang No.2 PAS sekarang juga diwar-warkan sebagai pro SYIAH.

Perkara ini sangat ditakuti kerana terdapat agenda² tersembunyi yang boleh menghancurkan negara jika tidak dikekang dengan kadar yang segera. Berikut adalah respon daripada beberapa ILMUAN SALAFI di MALAYSIA terhadap perkara ini. Semoga bermanfaat....











sumber:AbuAqif

Jom baca

Pengakuan Bekas Kader PAS - KENAPA KAMI TINGGALKAN PA! S
Pisau kata " dengan DAP pun boleh bersekongkol,akidah dan agama pun boleh digadai tak hairan sangat jika khawairj PAS bersekongkol dengan Ihwanul Muslimin."


Read More @ Source

Ucapan Perdana Menteri Malaysia,Datuk Seri Najib Tun Razak Part 2.

Ucapan Datuk Seri Najib Tun Razak Sempena Sepetang Bersama PM Di AU5D,Lembah Keramat,Kuala Lumpur.Part 2. www.klpos.com

Video Rating: 0 / 5

More » Bonology.com | Pakatan Rakyat (PR) | Sociopolitics Plus | 大马社会政治

Comments

Optimized Search

Popular posts from this blog

BAGAIMANA GAMBAR AWEK MELAYU BOGEL BOLEH TERSEBAR DIDALAM BLOG??

Scandal: Alyssa The Scandal Queen

Jho Low's Girlfriend Paris Hilton drunk and flashing panties ...