PANAS BERAPI! NGA KOR MING LABELKAN DR ZAMBRY SEBAGAI 'ANAK HARAM'!!?

Dah la dihinanya MB Perak, dikatanya Perak Darul Kartun plak, sial betul la si Komunis bernama Nga Kor Ming! Hari ini dua laporan plis sudah dibuat untuk isu ini, klik SINI dan SINI

Kat bawah ni ada satu artikel panas yang ditulis oleh Kolumnis Perak Today mengenai isu yang sama, mari kita baca apa yang ditulis oleh kolumnis ni:

Video yang dipaparkan oleh Perak Today tentang Nga Kor Meng yang menghina Menteri Besar Perak, telah tersebar ke seluruh negara. Banyak blog yang telah memainkannya. Secara jelas dan nyata, Setiausaha DAP Perak itu adalah seorang yang sangat biadap, kurang ajar dan RASIS.

'Hitam metalik' – itu adalah ungkapan yang ditujukan kepada Zambry Abdul Kadir, Menteri Besar Perak. Disusuli pula dengan ungkapan 'HARAMJADAH' atau dalam bahasa Melayunya, 'ANAK HARAM'. HARAM JADAH dimelayukan daripada ungkapan Hindi, HARAMZADEH yang bermaksud ANAK YANG DILAHIRKAN LUAR NIKAH.

Hanya kerana Zambry Abdul Kadir menjadi Menteri Besar setelah Pakatan tumbang di Perak, maka Nga Kor Meng melabelkan Zambry sebagai ANAK HARAM dan para pengikut PAS yang mendengar maki hamunnya itu tersenyum dan ketawa?

Mengapa begitu teruk taraf seorang Setiausaha DAP Perak yang sangat disayangi oleh ahli-ahli serta pemimpin-pemimpin PAS? Apakah kehilangan kuasa dan genggaman ke atas pentadbiran Perak menjadikan Nga Kor Meng tidak lagi boleh berfikiran waras dan dengan sembrono melabelkan seseorang sebagai ANAK LUAR NIKAH?

Read more...

Read More @ Source

UFMO - Jemaah Tabligh Mungkin Ikhlas Tapi Keikhlasan Sahaja Tidak Mencukupi

Kuliah: Kitab Aqidah -Kesesatan Tasawuf & Sufi Lokasi: Yayasan Ta'lim Tarikh: 30/10/2011 - 3:30PMPenyampai: Ustaz Fadlan Mohd Othman Kuliah ini adalah berdasarkan Kitab Akidah terjemahan Ustaz Dr Fadlan Mohd Othman. Bab Kesesatan Tasawuf & Sufi. Semoga Bermanfaat.. Playlist: www.youtube.com Video Penuh: www.youtube.com Segmen Terpilih: UFMO - Sejarah Kesesatan Tasawuf & Sufi (Ringkas) www.youtube.com UFMO - Jemaah Tabligh Mungkin Ikhlas Tapi Keikhlasan Sahaja Tidak Mencukupi www.youtube.com UFMO - Amalan Sunnah Di Bulan Zulhijjah Bagi Yang Tidak Mengerjakan Haji www.youtube.com UFMO - Cadangan Kepada Tabung Haji www.youtube.com UFMO - Hukum Muslimah Pergi Haji @ Umrah Berkumpulan Tanpa Mahram Lelaki www.youtube.com Bagi sesiapa yg tiada software untuk download video dari youtube, boleh download guna cara ini. Cara download: abuaqif.blogspot.com www.youtube.com fadlan-mohd-othman.blogspot.com http www.facebook.com Sumbangan dalam bentuk wang adalah sangat dialu-alukan. Jazakallahukhair.. Maklumat lanjut di sini: www.facebook.com

Video Rating: 0 / 5

More » Bonology.com | Pakatan Rakyat (PR) | Sociopolitics Plus | 大马社会政治

Comments

Optimized Search

Popular posts from this blog

BAGAIMANA GAMBAR AWEK MELAYU BOGEL BOLEH TERSEBAR DIDALAM BLOG??

Scandal: Alyssa The Scandal Queen

Jho Low's Girlfriend Paris Hilton drunk and flashing panties ...