Ketuanan DAP Keutamaan Kita,Jom Sokong!


Ng Wei Aik,Rasis ultrakiasu chauvanis hanya menggangap rakyat marhain yang bukan DAP sebagai sampah dan anjing. Bukan sekali tindakan beliau menyerang dan berlaku biadap terhadap rakyat.

Tak pernah dalam sejarah mana mana pemimpin BN bukan melayu bertindakan perkauman yang begitu buruk berbanding Ng Wei Aik dan para pemimpin DAP.

DAP hanya memberi muka pada mereka yang bertaraf pencacai sekiranya kalangan haprak ini tunduk dan patuh terhadap dasar KETUANAN DAP!



Pisau kata " jika tidak mahu di halau,dicerca dan dihina jom pakat sokong DAP"

Read More @ Source

UFMO - Tujuan Mengenali Allah Adalah Untuk Beribadat

Kuliah: Kitab Akidah - Sunnah & As SyairahLokasi: Yayasan Ta'lim, TTDI Tarikh: 09/10/2011 - 3.30 PM Penyampai: Ustaz Fadlan Mohd Othman Kuliah ini adalah berdasarkan Kitab Akidah terjemahan Ustaz Dr Fadlan Mohd Othman. Bab perbezaan ahli sunnah dan Asy Sya'irah. Semoga Bermanfaat.. Playlist: www.youtube.com Video Penuh: www.youtube.com After Cut: UFMO - Adakah Anda Benar² Bermazhab Syafie www.youtube.com UFMO - Jangan Tolak & Jangan Gopoh Melaksanakan Hudud www.youtube.com UFMO - Salafi Bukan Pembuka Ruang Kepada Syirik www.youtube.com UFMO - Tujuan Mengenali Allah Adalah Untuk Beribadat www.youtube.com UFMO - Bukti Penyelewengan Aqidah Asy Sya'irah www.youtube.com Bagi sesiapa yg tiada software untuk download video dari youtube, boleh download guna cara ini. Cara download: abuaqif.blogspot.com www.youtube.com fadlan-mohd-othman.blogspot.com http www.facebook.com Sumbangan dalam bentuk wang adalah sangat dialu-alukan. Jazakallahukhair.. Maklumat lanjut di sini: www.facebook.com

Video Rating: 5 / 5

More » Bonology.com | Pakatan Rakyat (PR) | Sociopolitics Plus | 大马社会政治

Comments

Optimized Search

Popular posts from this blog

BAGAIMANA GAMBAR AWEK MELAYU BOGEL BOLEH TERSEBAR DIDALAM BLOG??

Scandal: Alyssa The Scandal Queen

Jho Low's Girlfriend Paris Hilton drunk and flashing panties ...