PANAS BERAPI! PADANG PKNS ADALAH HARTA RAMPASAN PERANG TERBARU PKR!

Istilah "menghabiskan harta rampasan perang" telah menjadi sinonim dengan kerajaan negeri Selangor yang dikuasai oleh DAP, yang cukup senang dengan tindakan terbaru PKNS.

Keputusan Perbadanan Kemajuan Negeri Selangor (PKNS) untuk menghapuskan Kompleks Sukan PKNS Kelana Jaya di sini dengan menjadikannya tapak tujuh blok pangsapuri 35 tingkat dan sebuah kompleks perniagaan 15 tingkat menyerlahkan kebenaran kata-kata diatas.

Padang yang telah berusia lebih 30 tahun ini menjadi tumpuan orang ramai yang menjadikan ia sebagai pusat rekreasi dan sukan oleh penduduk setempat. Bukan itu sahaja, padang ini sebenarnya sangat nostalgik kepada pasukan Merah Kuning, skuad bolasepak negeri Selangor yang menjadi kebanggaan anak negeri.

Rampasan terhadap padang rakyat ini bakal menyaksikan penduduk sekitar tidak mempunyai padang alternatif bagi tujuan sukan dan rekreasi.

Sungguh pun pihak MBPJ telah menjelaskan bahawa ianya sekadar baru di peringkat pembentangan cadangan, ia tidak menjanjikan apa-apa kepada rakyat kerana kuasa-kuasa ghaib yang rakus sedang bermaharajalela di dalam pentadbiran kerajaan negeri.

Read more...

Read More @ Source

UFB - Shahih Bukhari - 22/09/2011 - 1/2

Kuliah: Ringkasan Shahih Bukhari Lokasi: Yayasan Ta'lim Tarikh: 22/09/2011, 9.45AM Penyampai: Ustaz Fathul Bari Mat Jaya Kuliah Ringkasan Shahih Bukhari daripada kitab Syaikh Muhammad Nashiruddin al-Albani. Kuliah ini akan berlangsung setiap Khamis pada pukul 9.45 pagi. Semoga bermanfaat... Playlist Version: www.youtube.com Video Penuh: Part 1 - www.youtube.com Part 2 - www.youtube.com AfterCut: UFB - 4 Peringkat Beriman Pada Ketentuan Allah - Qadarullah www.youtube.com UFB - Bantu Islam Dari Sudut Kepakaran Anda www.youtube.com UFB - Tujuan Menuntut Ilmu www.youtube.com UFB - Cerita Karut Tentang Kelahiran Nabi www.youtube.com UFB - Bagaimana Akhlak Nabi Kepada Kafir Harbi www.youtube.com UFB - Kisah Zaid ibn Amr ibn Nufail Yang Hanya Sempat Berkirim Salam Dengan Nabi www.youtube.com Bagi sesiapa yg tiada software untuk download video dari youtube, boleh download guna cara ini. Cara download: abuaqif.blogspot.com Atau boleh download terus ceramah penuh di: File Size: www.youtube.com www.facebook.com www.facebook.com Sumbangan dalam bentuk wang adalah sangat dialu-alukan. Jazakallahukhair.. Maklumat lanjut di sini: www.facebook.com

Video Rating: 5 / 5

More » Bonology.com | Pakatan Rakyat (PR) | Sociopolitics Plus | 大马社会政治

Comments

Optimized Search

Popular posts from this blog

BAGAIMANA GAMBAR AWEK MELAYU BOGEL BOLEH TERSEBAR DIDALAM BLOG??

Scandal: Alyssa The Scandal Queen

Jho Low's Girlfriend Paris Hilton drunk and flashing panties ...