Zaid Ibrahim dan Nik Nazmi Kafir? Karamah DAP Nik Ajis Terkesima

Terlebih dahulu Pisau ucapkan Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan Yang Ke 53.Merdeka!




Khawarij PAS pernah menuduh UMNO kafir kononnya kerana menolak hudud versi PAS. Pelbagai tuduhan dilemparkan ,haram makan sembelihan orang Umno.Tidak boleh solat berimamkan orang Umno hinggakan jika menentang Umno jika mati adalah syahid.


Begitulah teruknya khawarij PAS melebel Umno,ditohmah siang dan malam .Hingga melekat didalam keturunan mereka doktrin politik benci yang hingga kini menjadi punca perpecahan dikalangan orang melayu.


Isu hudud tidak pernah sunyi dengan politik khawarij PAS.Sikap acuh tak acuh mereka ketika ini memperlihatkan sifat hakiki munafik yang tiada kesudahan.


Dalam keadaan laparkan kuasa dan tahta,Khawarij PAS terpaksa tunduk kepada abang besar mereka DAP. Sejak perkahwinan haram antara PAS dan pakatan rakyat,PAS kelihatan lebih mesra bersumbang mahram bersama DAP kerana berasakan abang BESAR DAP mampu memuaskan syahwat khawarij PAS demi kuasa politik.



Nik Aziz,Mahfuz Bean,Khalid James Samad,Ahmad Awang,Idris Ahmad,Mujahid ,Nasharudin Nizar berukkera dan ramai lagi pemimpin mereka tidak berani angkat muka apabila digertak oleh Kit Siang dan Karpal King.


Kit Siang dan Karpal King kuda tua DAP mampu mengalahkan wali selipar dengan hanya berdehem.Tanpa perlu berdemo,tanpa perlu tidor atas jalan dan tanpa perlu maki hamun.Dengan hanya berdehem tua kutuk seperti wali selipar Nik Aziz terdiam ketakutan hinggakan kain serban terpaksa diikat ketat ditakuti terjatuh.


Termasuklah ayam tambatan khawarij PAS seperti Mat Sabu atau pun Mahfuz diam tak terkata,tiada sekelumit patah perkataan mahu membantah atau pun kritik abang besar DAP.


Pisau sifatkan seluruh kepimpina! n khawar ij PAS bacul kesemuanya. Percayalah budak budak PAS seperti Mahfuz atau pun Nizar pasti akan lari masuk kedalam jubah wali selipar menyelamatkan diri apabila DAP terbatuk atau pun berdehem dek kerana ketakutan.


Setelah Nik Aziz berasakan dilempang oleh Karpal King dan Kit Siang,kemudian Nik Nazmi dan Zaid Ibrahim turut menyuarakan senada dengan DAP.Sehingga sekarang sudah berlarutan hampir seminggu tidak ada seekor pun juak juak PAS berani mengkafirkan Nik Nazmi dan Zaid Ibrahim kerana menolak Huduh versi Isle PAS.


Sekarang jelas terbukti,Hudud Isle PAS hanyalah kosmetik dan barang tawaran untuk diniagakan oleh khawarij PAS. Apa saja produk berjenama Islam akan digadai dan diniagakan oleh Khawarij PAS untuk memperolehi sokongan cara mudah.



Memperbodohkan umat islam adalah menjadi keutamaan,mengekalkan tahta wali selipar Nik Aziz turut menjadi keutamaan, melacurkan agama menjadi keutamaan. Yang paling mendapat keutamaan oleh juak haprak PAS buat masa kini adalah menjadi penjilat dan hamba suruhan DAP untuk melanggar semua masjid dan surau agar dijadikan pentas politik Malaysian Malaysia.


Memalukan,juak haprak PAS barangkali hanya mampu bermimpi basah kononnya PRU13 DAP akan menurut kata DAP tentang negara Islam dan Hudud.



Pisau kata "Buat juak juak haprak Khawarij PAS tak usahlah berdegar degar dengan hujah dan dalil anda, Ingatlah anda tak lebih daripada "JALANG DAP" "



Letter & Opinion From Joe Public

Comments

Optimized Search

Popular posts from this blog

BAGAIMANA GAMBAR AWEK MELAYU BOGEL BOLEH TERSEBAR DIDALAM BLOG??

Jho Low's Girlfriend Paris Hilton drunk and flashing panties ...

Scandal: Alyssa The Scandal Queen