Isu Khatib , Wahyu Wali Selipar Masih Tak Turun


Sejak didedahkan perbuatan khatib yang mendoakan kesejahteraan kafir harbi semasa doa kedua khutbah Jumaat.Pas benar benar tenggelam punca dan hilang arah.


Setiap sanggahan dan dalil mereka menjadi serba tidak kena.Yang haram mahu dihalalkan mengikut selera sendiri.Hinggakan membangkitkan alasan alasan yang menyerlahkan kejahilan mereka.

Serban putih yang menutup kejahilan penjilat tegar Guan Eng ini menjadi lesen besar untuk mempergunakan platform agama melaksanakan kerja kerja menjilat Guan Eng.

Pisau melihat khawarij PAS kehilangan pedoman dek kerana wahyu wali selipar tidak turun turun semenjak bulan ramadhan.Kebarangkalian teman rapat wali selipar dikurung pada bulan ramadhan justeru untuk mendapatkan ilham demi menghalalkan cara demi mencapai matlamat terbantut.

Wali Selipar hanya memberi fatwa bersetuju mengenai DAP Berbogel didalam surau,tidak salah katanya.


Isu ini juga tidak mendapat sambutan daripada pemimpin PAS,terutamanya golongan ulama PAS. Yang kita semua tahu tidak akan menyokong kebatilan dan subahat didalam persekongkolan diantara puak liberal PAS dan DAP.

Hj Hadi mendiamkan diri,Bayangkan presiden PAS sendiri tidak memberi apa apa respon yang kelihatan juak juak haprak PAS terkinja kinja lebih sudu dari kuah.


PAS Pulau Pinang terkial kial menjawap permasaalahan ini demi menunjuk dan membuktikan mereka sama sama menjadi penjilat tegar DAP.Maka sudah menjadi tugas mereka pula mempertahankan yang salah menjadi benar .


Kebodohan PAS tidak berhenti disitu saja, walaupun menyedari Guan Eng Ketua Menteri Paling Celaka Dalam Sejarah seorang rasis,chauvanist dan ultra kiasu mereka masih mengambil ketetapan untuk menjadi jalang hakiki habuan selingkohan penyedap DAP.


Maka dihalalkan gerak gempur DAP kesemua masjid dan surau di seluruh negeri Pulau Pinang.Ini kerana mereka diberikan tugas untuk ! membantu DAP mencemar rumah Allah dengan palitan najis politik gampangan yang terang terangan memperbodohkan orang melayu.






Pisau kata " PAS Jahil"


Letter & Opinion From Joe Public

Comments

Optimized Search

Popular posts from this blog

BAGAIMANA GAMBAR AWEK MELAYU BOGEL BOLEH TERSEBAR DIDALAM BLOG??

Jho Low's Girlfriend Paris Hilton drunk and flashing panties ...

Scandal: Alyssa The Scandal Queen