DAP: Gerak Gempur Masjid dan Surau Dapat Kelulusan Wali Selipar

by The Mamak Gang


Wali selipar memberi endorsement kepada Ahli Parlimen Serdang, Teo Nie Ching.DAP layak dan boleh berpolitik didalam masjid.

Bulan ramadhan tahun ini menyaksikan gerak gempur DAP terhadap semua masjid dan surau atas bantuan melayu haprak pakatan.

Dahulu PAS mengelar DAP adalah syaitan,kini syaitan itulah dibawanya masuk kedalam masjid.Semua orang tahu DAP adalah sebuat ekstremis kristian dan anti kepada orang melayu. Kini juak rasis DAP cuba untuk berlakon kononnya mesra melayu dan Islam atas bantuan PAS.

DAP hanya mempergunakan PAS, upahnya PAS dapat menikmati selingkohan politik gampangan daripada DAP walaupun kita ketahui adalah haram.Namun demi memuaskan nafsu buas jalang politik seperti PAS. DAP harus mendapat habuan.

Secara timbal balik, PAS didatangi dari belakang oleh DAP,maka DAP dapat memasuki surau dan masjid untuk memperbodohkan umat Islam membeli mereka sekupang dua.Begitulah murahnya maruah mereka.

Wali Selipar yang mendiamkan diri mengenai isu khutbah kini mengeluarkan wahyu membenarkan mana mana kafir untuk berpolitik didalam masjid atau pun surau. Bak kata saudara MPP "MIMBARKU MIMBARMU JUA" maka seluruh gerembolan DAP diberikan lesen besar untuk berkongsi mimbar untuk berpolitik secara gampangan didalam masjid.

Bersahut sahutan anjing anjing pakatan haprak kegembiraan apabila turunnya wahyu ketika umat Islam menyambut Nuzul Quran. Wahyu Nik Aziz bagaikan penyelamat buat juak haprak untuk dijadikan modal menjawap dan menutup kesalahan mereka.


Pisau melihat didalam isu ini puak melayu haprak pakatan gagal untuk meneutralkan isu melacurkan agama oleh PAS. Mereka terkial kial untuk menjawap kembali. Kelihatan agak meracau dan membebel yang ent! ah apa a pa malah untuk menutup kesalahan mereka juak haprak cuba mengalihkan isu yang sebenar.

Kebebasan DAP ultra kiasu yang anti Islam dan melayu untuk keluar masuk dirumah ibadat umat Islam adalah salah satu grand design yang dilakarkan oleh Anwar Ibrahim.

DAP harus mengambil hati orang melayu,PAS harus mengambil hati chauvanist ultra kiasu cina. Itulah yang dilakukan sekarang ini.Tidak ada keikhlasan dikalangan mereka ini.Semuanya adalah semata mata untuk memperbodohkan rakyat dengan lakonan demi untuk mendapatkan kuasa.Walhalalku Walharammu

Pisau kata " wali selipar takkan pencen selagi umur dikandung badan,gila kuasa orang tua ni"

Comments

Optimized Search

Popular posts from this blog

BAGAIMANA GAMBAR AWEK MELAYU BOGEL BOLEH TERSEBAR DIDALAM BLOG??

Jho Low's Girlfriend Paris Hilton drunk and flashing panties ...

Scandal: Alyssa The Scandal Queen