Wali Selipar Strike Back: Walhalalku Walharamu



Kita semua sedia maklum setiap kali Wali Selipar Nik Aziz membuka mulut pasti akan ada kecelaruan malah lebih kepada menghalalkan apa saja apabila melihat ada kepentingan politik .


Seorang yang pendendam seperti Nik Aziz tidak akan melepaskan peluang dengan bersenjatakan quran dan dalil yang sekerat sekerat pasti akan cuba menunjukkan kejahilan orang lain.


Nik Aziz begitu sayangkan Guan Eng Ketua Menteri paling celaka dalam sejarah negeri hinggakan mengedorse cina melaka berlidah biawak ini bagaikan seorang khalifah .


Untuk menyelamatkan maruah Guan Eng,Wali Selipar tua nyanyok ini pernah mengeluarkan kenyataan bagaikan wahyu buat juak haprak mengenai isu maulud nabi yang dibatalkan DAP,katanya "tiada afdalnya sambutan itu"


Apabila wahyu diturunkan oleh wali selipar maka anjing anjing didalam pakatan haprak menyalak menyokong tindakan Guan Eng hinggakan menyalahkan pihak yang membuat tuduhan kepada DAP.


Apabila pihak kristian mahu mengunakan nama Allah didalam dakwah mereka,wali selipar ini sekali lagi berkata "apo salahnya demo nak guna" ,maka juak juak haprak khawarij PAS berbondong bondong ke gereja mempromosi pengunaan nama Allah untuk kristian.


Kebobrokan tidak berhenti disitu saja,apabila timbulnya isu mengenai ratu bogel Elizabeth Wong,tua kutuk ini menyalahkan pula orang yang mengambil gambar,walhal ratu bogel ini bersekedudukan bersama Helmi seorang setiausaha politik kepada Adun DAP.


Muslimah Khawarij PAs berpeluk pelukan tanda memberi sokongan kepada Elizebeth malah dengan status ratu bogel diberi penghormatan untuk naik ke pentas Khawarij PAS untuk memberi ceramah.


Yang terbaru apabila Ahli Parlimen Serdang yang kita semua tahu tidak menutup aurat malah berhadas besar 24jam 7 hari seminggu masuk kedalam surau dan berdiri ditempat Im! an,wali selipar sekali mengeluarkan kalam "kita sekarang ada dizaman moden,maka janganlah menjadi jahil"



Pokok pangkalnya bagi juak haprak khawarij PAS ini adalah Walhalalku Walharamu.apa yang mereka buat pasti akan dihalalkan demi mencapai matlamat hatta bercangah didalam syarak.


Ramadhan tahun ini bukan saja dikotori dengan najis DAP malah dihiasi dengan kejahilan khawarij PAS.Nauzubillah


See What Pakatan Rakyat Gotta Say?

Comments

Optimized Search

Popular posts from this blog

BAGAIMANA GAMBAR AWEK MELAYU BOGEL BOLEH TERSEBAR DIDALAM BLOG??

Jho Low's Girlfriend Paris Hilton drunk and flashing panties ...

Scandal: Alyssa The Scandal Queen