Penang:Ceramah Bohong & Fitnah Sempena Ramadhan

sumber gambar:Des


Kelmarin bertempat di Tapak Ekspo Seberang Jaya satu majlis Ihya Ramadhan Perdana anjuran Lajnah Penerangan PAS Negeri diserikan dengan acara memperbodohkan rakyat berlangsung ketika umat Islam sibuk menjalankan ibadah terawih.

Chauvanist Ultra Kiasu diberikan penghormatan untuk naik ke pentas khawarij PAS ,Ng Wei Aik Adun DAP KOMTAR menuduh kononnya Utusan Malaysia banyak menabur fitnah dan tohmahan.


Seperti biasa chauvanist ultra kiasu ini berlagak hero dalam masa yang sama menutup kerja bohong dengan pembohongan,apa yang perlu ditakutkan jika tidak membuat salah,sebaliknya mereka sedaya upaya mahu menutup kerja jahat dengan berterusan menabur pembohongan untuk mengaburi rakyat, apatah lagi yang mendengar adalah penyokong totok mereka,bertambah hitamlah hati hinggakan tidak nampak akan kezaliman kerajaan dibawah pemerintahan sosialis ultra kiasu Guan Eng:klik sini


Ng Wei Aik turut terlibat menghalang 3 peniaga melayu daripada mendapatkan lesen berniaga di Chow Rasta,beliau turut menghantar surat amaran kepada YDP Majlis Perbandaran Pulau Pinang agar tidak mengeluarkan lesen kepada 3 peniaga melayu kerana mereka ini pernah membantah akibat dihalang oleh DAP daripada berniaga pada bulan puasa tahun lepas.


Ceramah turut diserikan dengan Mujahid Rawa,yang kita semua kenal sudah berubah sikap menjadi penjilat tegar Guan Eng .Mujahid Rawa berkata perjuangan PAS berlandaskan Al Quran,menurut beliau didalam quran tidak melarang berkawan dengan orang bukan Islam dan boleh bergabung antara Islam untu memerangi kemungkaran dan kezaliman.


Inilah kata kata seorang munafik.Bergabung bersama kerajaan chauvanist dan ultra kiasu untuk menzalimi umat Islam dan! melayu, malah kerajaan ini juga bukan mezalimi melayu tetapi turut menganaiya peniaga melayu dan India.


Hipokrit dan munafik ini membuat pusingan 360', bersekongkol bersama DAP walhal terang terangan DAP adalah anti Islam dan Melayu.Dahulunya PAS menuduh berkawan dengan bukan Islam adalah Haram ,sekarang ini dengan gaya munafik Mujahid kata sekarang ini rujuk quran kata boleh.


Pisau nak tahu Quran versi apa yang Mujahid dan juak haprak khawarij PAS pakai?Hinggakan sekarang ini sudah boleh menghalalkan khatib totok mendoakan kepada seorang kafir harbi ketika doa khutbah dan benarkan wakil rakyat DAP berhadas besar memasuki rumah ibadat.





Pisau kata "Kerja bohong dan fitnah tidak dapat dipisahkan daripada juak haprak pakatan,bulan Puasa makin hebat pembohongan mereka. "


Letter & Opinion From Joe Public

Comments

Optimized Search

Popular posts from this blog

BAGAIMANA GAMBAR AWEK MELAYU BOGEL BOLEH TERSEBAR DIDALAM BLOG??

Jho Low's Girlfriend Paris Hilton drunk and flashing panties ...

Scandal: Alyssa The Scandal Queen