Jadilah Anak Cina, Lesen Besar Untuk Maki Hamun Melayu

By The Mamak Gang

Mamak Liwat Saja boleh Maki Hamun Curi Rompak Bunuh

Sehingga sekarang masih belum ada apa apa tindakan terhadap Na Me Wee atau nama sebenar Wee Meng Cheng rasis bangsat dari Muar.Anak cina celaka ini sesuka hati memaki dan mencarut terhadap Puan Hajah Siti Inshah Mansor (Pengetua SMK Tunku Abdul Rahman) yang semua orang tidak tidak pernah mengeluarkan sebarang kenyataan rasis.


Screenshoot dari video klip "Namewee FxxK Racism Malaysia NAH!!! SxxK Banana" penuh dengan kata kesat maki hamun dan insyarat lucah,



Screenshoot ini memaparkan penghinaan terhadap ibadah Puasa,mana khawarij PAS ? ya sudah pasti mereka tidak akan berani berdepan dengan anak cina Muar.PAS hanya berani terhadap melayu dan sesama Islam.

Barangkali penghinaan Islam oleh bukan melayu tidak menjadi masaalah buat khawarij PAS.Rasis ini bukan saja menghina melayu malah turut menghina Islam.

Rasis haram jadah ini turut dibela oleh Lim Kit Siang dan Tony Pua ketika bangsat ini menghina azan seperti kokokan ayam. Lihat betapa rasisnya ultra kiasu DAP.Pemimpin mereka secara terang terangan menyokong penghinaan terhadap bangsa dan agama.


petikan dari angin perubahan
Pada 17 Ogos 2007, dalam forum "Love the country; Defend Meng Chee" di Kuala Lumpur Selangor Chinese Assembly Hall, Lim Kit Siang dan Tony Pua hadir sama menjadi panel untuk membela Namewee habis habisan. DAP cakap pihak lain sebagai rasis, tetapi mereka terus melindungi dan mempertahankan Namewee yang rasis ini. Sama ratakah ini?

Kementerian Pelajaran juga dikecam dengan bahasa dan isyarat lucah oleh Namewee. Memang jelas Namewee adalah penghasut terbesar untuk me! mecahkan perpaduan kaum di negara ini. Jika orang Melayu yang berkelakuan begini sudah tentu riuh besar DAP. Namun jika Namewee buat, pasti akan ada pembelaan habis habisan untuk Namewee nanti. Orang Islam di negara ini perlu ingat, perkara ini bukan lagi soal politik tetapi perkara ini sudah ke tahap mencerca kesucian agama. Namewee mengecam amalan puasa di kalangan umat Islam di bulan Ramadhan ini. Cukup rasis. Namewee perlu dikenakan tindakan yang lebih keras. Jika tidak dia akan ulangi lagi perbuatan biadap ini. Buat orang Islam dalam PAS dan PKR, cubalah melihat isu ini dari sudut lain selain politik.



Agak menarik dalam isu ini walaupun si celaka ini menghina melayu dan Islam,Khawarij PAS tidak pula menyuarakan bantahan.Khawarij PAS yang kita semua kenal jalang adalah jalang kepada DAP

Apa yang dibuat oleh DAP semuanya dihalalkan ,menghina agama Islam dan bangsa melayu semua dibolehkan atas endorsement oleh khawarij PAS.

Adalah tidak mengejutkan jika Nik Aziz wali selipar begitu takutkan Karpal Singh dan Kit Siang apabila berbicara soal hudud dan negara Islam.

DAP yang terkenal dengan anti Islam dikini dilayan bagaikan TUAN BESAR oleh Khawarij PAS, barangkali PAS mendesah setiap saat kesedapan didatangi oleh DAP dalam selingkohan politik gampangan paling kotor dalam sejarah politik negara.


Pisau kata " dah tak lama "



Letter & Opinion From Joe Public

Comments

Optimized Search

Popular posts from this blog

BAGAIMANA GAMBAR AWEK MELAYU BOGEL BOLEH TERSEBAR DIDALAM BLOG??

Jho Low's Girlfriend Paris Hilton drunk and flashing panties ...

Scandal: Alyssa The Scandal Queen