Jangan Babitkan PAS Berdemo Bantah Guan Eng - Salleh Man

PAS Pulau Pinang melalui pesuruhjaya negeri Salleh Man menafikan terlibat dalam demo membantah Lim Guan Eng dan DAP yang berkaitan isu penggunaan nama Allah.Dalam kenyataannya yang disiarkan oleh Harakah lidah bercabang rasmi khawarij PAS,beliau tidak tahu menahu mengenai demo tersebut malah tidak akan sama sekali berdemo sebegitu rupa..

Mana mungkin PAS negeri Pulau Pinang terlibat membantah Lim Guan Eng! Nak mampus! Sudahlah jawatan YDP MAIPP pun diberi atas ehsan Guan Eng inikan pula nak bantah big boss..
Hormatlah khalifah kita!
Penafian Salleh Man dan PAS Negeri Pulau Pinang ada benarnya,kita harus memikirkan baik buruk kesannya jika PAS terlibat berdemo membantah Guan Eng.PAS Pulau Pinang harus walaq demi menyahut tahaluf siyasi yang dipegang oleh kepimpinan PAS Pusat.

Cuba bayangkan Salleh Man atau Ketua Pemuda PAS Negeri Yusni Mat Piah atau Roshidi bertempik diatas jalan..sudah pasti pangkat mereka sebagai suruhan,tunggangan dan tukang salak rasmi tokong akan digugurkan.. Kedudukan mulia ini harus dipertahankan ..Tokong DAP harus dijunjung demi survival politik PAS..

Salleh Man sebagai YDP MAIPP sudah pasti akan menjunjung kasih Khalifah Joseph Lim dalam ketaatan yang tak berbelah bagi. Pihak yang membantah di Komtar kelmarin ternyata telah menghina PAS dengan membawa bendera parti.


Pisau menyeru kepada pihak yang membawa bendera PAS selepas ini jangan sesekali mempermainkan tahaluf siyasi dan walaq PAS kepada tokong khalifah Joseph Lim Guan Eng. PAS harus pertahankan Lim Guan Eng demi perjuangan mereka yang mahukan Putrajaya.

Pisau kata " teringat pulak Salleh Salon"


Read More @ Source



More » Bonology.com | Pakatan Rakyat (PR) | Sociopolitics Plus | 大马社会政治

Comments

Optimized Search

Popular posts from this blog

BAGAIMANA GAMBAR AWEK MELAYU BOGEL BOLEH TERSEBAR DIDALAM BLOG??

Scandal: Alyssa The Scandal Queen

Jho Low's Girlfriend Paris Hilton drunk and flashing panties ...