Anwar Ibrahim dan 10 Striker.

December 28, 2012   ·   0 Comments

10-Player

No 10 kebiasaanya bila disebut tidak lari dari orang kebanyak memikirkan bahawa ianya adalah no yang di pakai pada jersy penyerang utama dan penyumbat gol didalam sesuatu 'team' bola sepak.

Tetapi No 10 pada Anwar Ibrahim adalah sesuatu yang boleh menyakitkan tulang belakangnya dan memberi kesan rasa pedih pada urat lehernnya yang terkehel akibat terjatuh dari kuda yang sedang di tunggangnya.

Ya.., No 10 yang dimaksudkan ialah 10 nama individu yang disenaraikan oleh Nallakaruppan dalam pembelaannya untuk berdepan dengan saman yang dikemukakan oleh Anwar Ibrahim berikutan dakwaan aktiviti biseksual akan dikekalkan oleh makamah

10 nama yang disebut oleh Nalla itu adalah mereka mereka yang pernah dikaitkan dengan aktiviti seks Anwar yang terdiri daripada tiga orang wanita dan bakinya adalah lelaki yang sebahagian besarnya dikenali rapat dan mempunyai hubungan istimewa dengannya.

Mari kita lihat siapa mereka mereka itu…

Antaranya ialah Shamsidar Tahrin, – Shamsidar Taharin adalah isteri Naib Presiden PKR, Azmin Ali. Namanya banyak kali muncul sejak 1998 terutama selepas tersebarnya buku '50 Dalil Anwar Ibrahim Tidak Boleh Menjadi Perdana Menteri' oleh Datuk Khalid Jafri. Adik iparnya Umi Hafilda (Adek Azmin) telah mendedahkan bahawa anak mereka yang bernama Afifa bukan anak sah Shamsidar + Azmin Ali tetapi sebaliknya adalah anak Shamsidar + Anwar Ibrahim. Di dalam perbicaran kes liwat pertama, ada disebut berkenaan dengan 13 sampel tompokan air mani atas tilam di Trivolli Villa adalah milik Anwar dan Shamsidar dan telah disahkan oleh pakar forensik dan pakar jabatan Kimia.

Norlaila Abdul Majid – Norlaila ketika isu liwat Anwar terbongkar berumur sekitar 27 tahun, sudah bersuami dan mempunyai seorang anak adalah pekerja di butik GIANFRANCO FERRE, di Hotel Hilton kepunyaan Sukma Darmawan, adik angkat Anwar. sila lihat vedio ini .

Soma Rodrigo @ Anne – Wanita ini pernah menolak pelawaan Anwar untuk mengadakan hubungan seks di Tivoli Villa, Di dalam membongkar salah laku seks Anwar Ibrahim pada waktu itu adalah Timbalan Perdana Menteri (1998), salah satu insiden yang berada dalam rekod siasatan adalah seorang wanita yang masih belum berkahwin berketurunan Serani, nama beliau ialah Anne @ Soma Rodrigo. Anne ketika itu bekerja di Zaibi Motor Sdn Bhd sebuah syarikat penjualan kereta kereta mewah di Bangsar pernah dibawa ke Tivoli Villa dimana Anwar mempelawa beliau untuk mengadakan hubungan seks, tetapi Anne telah menolaknya.

Mior Abdul Razak – Berasal daripada Kampung Aji Bota Kiri, Perak. Pernah bekerja di Plaza Damansara sebagai Pembantu Pereka Fashion di Syarikat Raztins Butik di Plaza Damansara. Berkenalan dengan Sukma Darmawan (Adek angkat Anwar) yang kebetulan mempunyai kedai di kawasan yang sama dan memperkenalkan pula dengan Dr. Wan Azizah isteri kepada Anwar Ibrahim, Pernah di liwat beberapa kali hanya kerana inginkan surat sokongan untuk membuat perniagaan jual kereta Proton. lihat pengakuan darivideo ini.

Sukma Darmawan Sasmitaat Madja – Sukma Darmawan Sasmitaatmadja berumur 37 tahun (ketika itu 1997) adalah seoarang usahawan yang mengusahakan butiq pakaian. Berasal dari Indonisia, berhijrah ke Malaysia, tinggal bersama Anwar di rumah Ibrahim (Bapa Anwar), di Petaling Jaya dan belajar di Sekolah Yayasan Anda, milik Anwar. Mula terlibat dengan perlakuan onani, liwat dan oral bersama Anwar Ibrahim satu atau dua kali sebulan bermula dari tahun 1991/92 sahingga 1977. Sila lihat vedio ini.

Dr Munawar Ahmad Anees – Merupakan warganegara Amerika Syarikat (AS) berketurunan Pakistan. Bekas penulis ucapan Anwar semasa menjadi Timbalan Perdana Menteri Malaysia antara 1993-1998. Juga merupakan konsultan Templeton Foundation. Pada 1998, Dr Munawar, Azizan Abu Bakar dan Sukma Darmawan pernah dituduh terlibat berhubung kes liwat Anwar Ibrahim. Mahkamah menjatuhkan hukuman penjara 6 bulan kerana kesalahannya melakukan seks luar tabie bersama Anwar dan selepas keluar dari penjara, beliau kembali menetap di Amerika.

Azizan Abu Bakar – – Namanya semakin menjadi perhatian. Bukan kerana dia seorang bekas pemandu peribadi kepada Anwar Ibrahim pada awal tahun 1980-an, tetapi angkara terbongkarnya dakwaan skandal seks luar tabii yang menjadi 'rahsia' selama ini. Berikutan pembongkarannya yang melibatkan soal moral, Anwar telah dipecat daripada jawatannya sebagai Timbalan Perdana Menteri dan Menteri Kewangan. Beliau merupakan anak sulung dari lapan orang adik-beradik, juga pernah berkhidmat kepada Wan Azizah, isteri Anwar sebagai pemandu peribadi. Dan pernah menerima gaji yang lumayan untuk menjadi pemandu peribadi kepada Shamsidar Taharin, isteri Azmin Ali.

Ismail Mat Rabi @ Ismail Harun – Atau panggilan manjanya 'Ismail'. ketika itu (1997) adalah seorang menganggur dan bergantung kehidupan sepenuhnya kepada Sukma. Sukma akan memberi di antara Rm200-Rm300 kepada Ismail setiap kali Ismail setiap kali selepas melakukan aktiviti seks dengan Anwar. Aktiviti seks dengan Ismail dilakukan di Tivoli Villa dan di rumah kediaman rasmi Anwar di Bukit Damansara, Kuala Lumpur. Difahamkan, Nalla (S.Nalakarupan) pernah melihat Anwar melakukan hubungan seks dengan Ismail ketika di Tivoli Villa, Bangsar. Nallakarupan (ketika itu adalah Director Eksekutif Magnum Corporation sebuah syarikat pengendali judi) telah mengambil Ismail bekerja sebagai 'pegawai tugas-tugas khas' di Magnum Corporation atas arahan Anwar, Magnum Corporation adalah milik Datuk Lim Thian Kiat (T.K.Lim). Lihat aktiviti vedio ini.

Hairany Mat Nafees – Seorang pensyarah Universiti (keika itu) yang turut menjadi mangsa kerakusan seks Anwar Ibrahim dan pernah membuat pengakuan di hadapan Ustaz Taib Azamuddin yang ketika itu menjawat jawatan sebgai Imam Masjid Negara dan kini (Taib Azamuddin) telah menyertai parti PAS. – lihatpengakuan disini.

yang terakhir adalah Rashid Rosdi – 'Rashid' adalah seorang bekas banduan yang pernah sama-sama menjalani hukuman dengan Anwar di penjara Sungai Buloh juga pernah medakwa bahawa dirinya pernah di liwat oleh Anwar. Semasa di dalam penjara, Rashid bertindak sebagai tukang urut Anwar dan selepas keluar dari penjara Rashid diambil bekerja di rumah Anwar. Kehadiran Rashid tidak disenangi oleh Wan Azizah isteri Anwar dan telah mengarahkan Rashid keluar dari rumah mereka.

Kesemua sepuluh nama tersebut sudah cukup membuatkan Anwar saperti melihat hantu jerangkung sahinggakan kesannya dapat kita lihat pada fizikal anwar hari ini, kurus dan cengkung tidak ceria.

Walau bagaimana pun kita tidak boleh menafikan kepintaran Anwar didalam membelit semua perkara walaupun telah terhidang dengan fakta jelas dan kepintaran membelit inilah sahaja yang boleh menyelamatkan Anwar dari pembuktian yang dirinya adalah seorang biseksual.

Yang nyata kini semua percaturan Anwar sudah menemui kegagalannya, kerana kesemua 10 orang individu yang mempunyai hubungan rapat dan erat dengannya kini umpama duri dalam daging yang bakal menghancurkan nyawa politiknya.

Walaupun kini di padang bola pemakai jersy no 10 tidaklah lagi di hiraukan tetapi pada Anwar no 10 adalah saperti jerangkong yang menghantui hidupnya.

Sebagai akhiran sila lihat paparan vedio ini, semoga ianya dapat memberi pengajaran dan panduan kita untuk mengenali Anwar Ibrahim.

http://ob21.net/

By


Read More @ Source



More » Bonology.com | Pakatan Rakyat (PR) | Sociopolitics Plus | 大马社会政治

Comments

Optimized Search

Popular posts from this blog

BAGAIMANA GAMBAR AWEK MELAYU BOGEL BOLEH TERSEBAR DIDALAM BLOG??

Scandal: Alyssa The Scandal Queen

Jho Low's Girlfriend Paris Hilton drunk and flashing panties ...