Tidak Ada Seorang Pun Pemimpin PAS Berani Bantah Karpal.Maknanya?


Ini kenyataan terbaru Karpal terhadap PAS,
Tidak ada siapa, tidak ada parti, tidak juga organisasi yang boleh mendakwa mempunyai monopoli terhadap Tuhan.
Ada mana mana pemimpin PAS berani menyangah Mursidol Am DAP ini? Dalam ratusan ribu khawarij diseluruh negara mereka tidak berani angkat muka jauh sekali menegur seorang tua yang hanya berkerusi roda.

Hebatnya Karpal apabila kuasa beliau sebagai Mursidol Am DAP mengatasi kuasa Nik Aziz,maknanya makam mereka amat berbeza sekali. Dalam masa Nik Aziz yang dikatakan oleh khawarij sebagai keramat hidup dan wali agaknya berapa tinggi kedudukan Karpal dimata Nik Aziz dan para khawarij.

Beginilah kedudukan PAS, bagaimana pula Nazrudin Tantawi yang sekarang ini dilihat berseorangan didalam isu hudud,apa maknanya semua ini?

Dengan perjuangan PAS yang tidak mempunyai prinsip, Ketua Pemuda PAS, Nasrudin Hassan Tantawi membuat Tweet yang menyatakan bahawa sesiapa yang tidak menerima hukum-hukum Allah adalah mereka yang kufur.


"(Pengerusi DAP) Karpal (Singh) tidak menerima hukum hudud kerana dia kufur. PAS perlu teruskan perjuangan untuk menegakkan Islam," menurut Tweet dari akaun Nasrudin.


Karpal sentiasa tidak pernah putus dalam menolak pelaksanaan hukum hudud di Malaysia.


Kumpulan Pemuda Parti Keadilan Rakyat (PKR) juga dilaporkan bersetuju dengan kenyataan Karpal. Ketua Pemuda PKR, Shamsul Iskandar Mohd Akin, telah memberi amaran kepada Nasrudin bahawa komen-komen Nasrudin terhadap pelaksanaan hukum hudud akan menimbulkan masalah yang besar terutamanya apabila isu tersebut akan mengundang kemarahan ba! gi Karpa l dan pemimpin-pemimpin DAP.


Shamsul juga berkata bahawa Nasrudin tidak sepatutnya membangkitkan isu lama apabila persetujuan antara PKR, DAP dan PAS terhadap isu ini telah dibuat.
Read More @ Source



More » Bonology.com | Pakatan Rakyat (PR) | Sociopolitics Plus | 大马社会政治

Comments

Optimized Search

Popular posts from this blog

BAGAIMANA GAMBAR AWEK MELAYU BOGEL BOLEH TERSEBAR DIDALAM BLOG??

Scandal: Alyssa The Scandal Queen

Jho Low's Girlfriend Paris Hilton drunk and flashing panties ...