Bakar Mayat:Sekali Lagi Sensitiviti Kaum India Di Perlekehkan DAP

Regim DAP Pulau Pinang sebenarnya tidak pernah lupa untuk tidak menghormati sensitiviti kaum dan agama,sebelum ini kita mendengar bagaimana regim rasis chauvanis ultrakiasu ini menzalimi kaum melayu dengan pelbagai penindasan.Kampung di roboh,peniaga dihalau dan tidak ketinggalan mendapat penghinaan sepertimana yang dilakukan oleh Adun Gengster Ng Wei Aik.


Kemudian episod menyedihkan apabila berlakunya penindasan terhadap kaum India bermula dengan kes Kampung Buah Pala hinggalah kepada merobohkan kuil hindu seperti di Batu Kawan,Bagan Dalam dan juga di Perai.


Tidak sensitif dan juga kurang ajar regim DAP tidak berakhir disitu ,Kelmarin di Seberang Jaya hampir 200 orang kaum India membantah tindakan regim negeri membina rumah pengurusan mayat cina bersebelahan Kuil Hindu Hare Krishna di Bandar Sunway.

Yang meresahkan mereka apabila kuil hindu baru saja dibina ,dikawasan ini tidak perlu adanya sebuah tempat pengurusan dan pembakaran mayat kerana amat tidak sesuai sama sekali. Memandangkan lokasinya begitu hampir dan dikelilingi oleh Karumariaman Temple.Bala Murugan Temple,Buddhist Temple,Gereja dan juga Gurdwara Temple.

Regim DAP sememangnya tidak mempedulikan perasaan para penganut pelbagai agama memandangkan institusi agama bagi mereka hanya diajar dengan ditabur wang ringgit maka mereka beranggapan tidak perlu dihormati memandangkan ia adalah selaras dengan fahaman sosialis dan komunis yang menjadi ideologi mereka.






 
 


Pisau kata " rakan kaum India dan cina,terima kasih kerana banyak salurkan maklumat"
Read More @ Source



More » Bonology.com | Pakatan Rakyat (PR) | Sociopolitics Plus | 大马社会政治

Comments

Optimized Search

Popular posts from this blog

BAGAIMANA GAMBAR AWEK MELAYU BOGEL BOLEH TERSEBAR DIDALAM BLOG??

Scandal: Alyssa The Scandal Queen

Jho Low's Girlfriend Paris Hilton drunk and flashing panties ...