Umi Hafilda: "Anwar is dickless ! "

Umi Hafilda membongkar kisah silam 13 tahun yang lalu ~ Video panas....


Nampaknya Tuan Penasihat Partai Keadilan 'Rakyat' masih diburu oleh Umi Hafilda adik kepada Azmin Ali, orang kanan Anwar Ibrahim dan semakin panas pendedahan demi pendedahan yang sudah pasti mencetuskan kembali hal hal yang tetap menjadi perbualan masyarakat negara kita.


Umi Hafilda Ali kini sudah mula aktif berceramah kesana sini selepas menyepikan dirinya dari media massa setelah terlibat didalam kes melibatkan Anwar Ibrahim 13 tahun lalu.


Surat dari Umi kepada Perdana Menteri ketika itu (kini Tun) Dato Seri Dr Mahathir Mohamad merupakan 'turning point' yang membawa kepada pemecatan Timbalan Perdana Menteri Dato Seri Anwar Ibrahim dari segala jawatan jawatannya dan diburu pihak polis sehingga ditangkap dikediamannya di Bukit Damansara pada tahun 1998.


Kini macam ada semangat baru bagi blogger bergelar Srikandi7 untuk kembali menggugat karier politik bekas Timbalan Perdana Menteri Anwar Ibrahim!


Umi Hafilda Ali bersumpah akan terus melepaskan peluru peluru berpandu berisi kisah kisah lampau Penasihat Pakatan Pembangkang untuk menamatkan riwayat perjuangan politik Anwar, Azmin dan Azizah!


Kita hanya mampu berserah kepada Allahu Ta'ala akan kedudukan sebenar perkara perkara yang dibongkar Umi Hafilda?


Namun Umi Hafilda begitu berani siap menunjukkan slip slip deposit bank, sijil saham dan mencabar 3A ~ Anwar, Azmin dan Azizah untuk menyaman dirinya sekiranya apa yang ia dedahkan adalah fitnah semata mata!


Memang membuatkan kita berfikir sejenak.


Apa kesudahan cerita yang semakin panas ini?


Wallahu'alam bissawab.

High price of democracy

Comments

Optimized Search

Popular posts from this blog

BAGAIMANA GAMBAR AWEK MELAYU BOGEL BOLEH TERSEBAR DIDALAM BLOG??

Scandal: Alyssa The Scandal Queen

Jho Low's Girlfriend Paris Hilton drunk and flashing panties ...