Kerdau:Penghinaan Islam Terhadap Isle Khawarij


Selepas puas membuat onar dan mengotori bumi Johor semasa PRK Tenang,Khawarij PAS sudah memulakan kempen mereka seperti biasa di Kerdau dan Merlimau serentak.


Semua orang tahu khawarij PAS pasti akan mengunakan khidmat junjungan besar mereka wali selipar Nik Aziz sebagai daya penarik ,bagaikan kaldai sarkis untuk menarik minat pengundi Nik Aziz mengunakan kuasa beliau sebagai wali selipar yang amat tinggi darjatnya untuk meraih keuntungan politik dengan menjanjikan syurga ekspress kepada umat Islam.


Kadi Bentong yang ditauliahkan oleh Sultan Pahang sebenarnya tidak layak membelakangkan seorang wali khawarij seperti Nik Aziz.


Mengapa menghalang wali selipar Nik Aziz daripada berkhutbah Jumaat pada 25 Feb yang lepas,usaha Imam dan Pengurusi Masjid agar Nik Aziz dapat naik ke mimbar tidak tercapai kerana Kadi Bentong yang di bantu oleh khatib telah menggagalkan usaha mereka.


Kita semua tahu kuasa besar wali selipar sebagai pemegang kunci syurga Isle Khawarij dan tunggangan rasmi DAP mengatasi kuasa Sultan Pahang sebagai ketua agama kerana Isle khawarij lebih tinggi darjatnya berbanding Islam .


Kadi Bentong harus bertaubat kerana wali selipar telah murka hingga kalam yang keluar dari Nik Aziz "Jangan hanya pandai baca Quran tapi tak faham." terhadap kadi Bentong pasti membawa bencana dan tidak cium syurga.Tidak ada orang lain selain Nik Aziz di dunia ini punyai makam ilmu yang tinggi.


Majlis Agama Islam dan Sultan Pahang telah menghina darjat Nik Aziz sebagai seorang wali junjungan besar Isle Khawarij.Nik Aziz tidak perlu ditauliahkan oleh majlis agama Pahang kerana tidak perlu endorsement sultan memerangkap sebagai ketua agama di Pahang.


Pisau kata "perasan hebat,ujub dan takbur"


Comments

Optimized Search

Popular posts from this blog

BAGAIMANA GAMBAR AWEK MELAYU BOGEL BOLEH TERSEBAR DIDALAM BLOG??

Scandal: Alyssa The Scandal Queen

Jho Low's Girlfriend Paris Hilton drunk and flashing panties ...