Kerdau:Undi PAS Barang Turun?Bohong Lagi




Undi BN Barang Naik,Undi PAS Barang turun begitulah mainan politik gampangan pakatan pada setiap pilihanraya kecil sejak akhir akhir ini.


Kali ini pendekatan khawarij PAS lebih advance apabila memainkan sentimen perutism dijadikan salah satu agenda untuk menarik perhatian pengundi.


PAS bertindak membuka satu kedai menjual barang kawalan seperti beras,gula dan susu dengan harga yang lebih rendah dari harga pasaran semata mata mahu menunjukkan mereka mampu menurunkan harga barang jika mereka menang pada pilihanraya Kerdau.


Begitulah cara PAS memperbodohkan pengundi ,khawarij PAS telah mempermainkan pengundi di Kerdau kononnya jika menang harga barang kawalan dapat diturunkan dan akan kekal murah selagi PAS memerintah.Apa yang cuba dibuktikan oleh PAS?


Jawapannya mudah,jika mereka mampu menurunkan harga barang kawalan di Kerdau mengapa tidak menurunkan harga barang kawalan di seluruh negeri negeri yang diperintah oleh kerajaan pakatan seperti Kelantan yang lebih 20 tahun diperintah oleh Wali Selipar Nik Aziz,Kedah ,Pulau Pinang atau pun Selangor.


Jika mereka benar benar mampu, hari ini juga subsidikan saja serendah mungkin harga barang kawalan di negeri pakatan buktikan cara pemerintahan mereka kononnya kerajaan berkebajikan. Apa perlunya dengan hanya mempermainkan pengundi di Kerdau.


Tindakan mempolitikkan harga barang kawalan ternyata memperlihatkan kebodohan merek! a sendir i.Barang kawalan ada harga minimun dan harga maksimun. Ia disubsidi oleh kerajaan BN agar tidak terlalu mahal berbanding dengan harga pasaran luar.



Munafik seperti khawarij PAS ini sanggup melakukan apa saja,tidak kira menghabiskan wang ringgit membeli barang kawalan dan menjualnya dengan harga yang murah dari pasaran. Peruntukan wang yang banyak diberi agar PAS dapat menjualnya dengan harga yang murah di Kerdau.


Nampak gaya pengundi pakatan di Kedah,Kelantan,Pulau Pinang dan Selangor diperbodoh dan ditipu hidup hidup oleh permainan politik gampangan pakatan. Kononnya negeri yang diperintah oleh pakatan meraih laba yang tinggi,wang kerajaan negeri yang banyak tetapi mengapa tidak memberi subsidi agar harga barang kawalan jauh lebih rendah dari negeri lain.


Parti Isle khawarij PAS memang cukup licik dan amat hebat dalam seni berbohong.Penuh dengan tipu daya hasil daripada tarbiah ulamak akhir zaman yang bertopengkan agama.

Pembohong,penipu,kurang ajar,zalim,ganas dan kaki zina itulah khawarij PAS.


Pisau kata " depa nak jual murah kita beli ,masa undi pastikan pangkah BN"


Comments

Optimized Search

Popular posts from this blog

BAGAIMANA GAMBAR AWEK MELAYU BOGEL BOLEH TERSEBAR DIDALAM BLOG??

Scandal: Alyssa The Scandal Queen

Jho Low's Girlfriend Paris Hilton drunk and flashing panties ...