TERKINI : NAMA ANWAR BERSIH SETELAH DI WAWANCARA SECARA LIVE??


Sebelum ini EP ada memdedahkan bahawa Anwar telah ditawarkan satu wawancara khas bersama Filipina 'Inquirer News' setelah pemimpin pembangkang itu membuat penafian berhubung pembabitan dan pertemuannya dengan Sultan Sulu....KLIK SINI



"Dia prihatin kerana saya nafi saya jumpa Sultan Sulu kerana gambar mereka keluar itu sama ada saya jumpa Misuari kerana dia ingat gambar itu adalah Sultan Sulu"
Penafian ini dibuat oleh Anwar berikutan pendedahan laporan perisikan Filipina yang diterbitkan oleh Inquirer News menyebut :
Pihak Perisik Filipina melalui Inquirer News telah mendedahkan dalang sebenar disebalik peristiwa berdarah di Lahad Datu Sabah.
Menurut laporan tersebut, terdapat tiga kumpulan yang menjadi dalang pencerobohan di kawasan itu antaranya ialah Pakatan Rakyat yang diketuai oleh Anwar Ibrahim.
Laporan tersebut juga menyebut, seorang pemimpin utama Pakatan Rakyat di Sabah yang rapat dengan Anwar Ibrahim telah mengadakan pertemuan dengan pihak penceroboh serta menawarkan jaminan sokongan dari Pakatan Rakyat di Sabah. MPP News

Yang peliknya apabila Anwar diberi ruang oleh pihak yang melaporkan penglibatannya dalam insiden berdarah di Lahad Datu..Anwar memberi alasan bahawa dia sibuk..

Dalam laporan The STAR Anwar memberitahu :

???? Sibuk??.... Bukankan ini merupakan peluang yang terbaik bagi Anwar untuk membersihkan namanya sekaligus menafikan penglibatanya dalam insiden berdarah yang berlaku di Sabah yang telah meragut puluhan nyawa... 

Bila wartawan tanya Anwar tentang penglibatannya dalam insiden berdarah yang berlaku di Lahad Datu...pandai pula dia MARAH..siap boleh ugut nak dakwa wartawan lagi kalau bangkitkan isu ini..

TV3 dan Utusan pun dah disaman RM200juta kerana melaporkan berita yang didedahkan oleh media Filipina tentang penglibatan Anwar..

Tapi apabila diberi ruang untuk diwawancara secara LIVE supaya Anwar boleh membersihkan dirinya dari pertuduhan ini oleh media yang mendedahkan penglibatannya.. ANWAR BOLEH KATA DIA SIBUK..WTF

Pelik tapi BENAR...



Read More @ Source



More » Bonology.com | Pakatan Rakyat (PR) | Sociopolitics Plus | 大马社会政治

Comments

Optimized Search

Popular posts from this blog

BAGAIMANA GAMBAR AWEK MELAYU BOGEL BOLEH TERSEBAR DIDALAM BLOG??

Jho Low's Girlfriend Paris Hilton drunk and flashing panties ...

Scandal: Alyssa The Scandal Queen