TERKINI : ANWAR TIDAK BERSALAH -SULTAN SULU


Hebatkan Anwar.. boleh mengarahkan pihak pemberontak yang menceroboh Lahad Datu untuk mengeluarkan kenyataan menafikan penglibatan mereka dalam insiden berdarah ini..
Cuba fikir..dalam keadaan menjadi penceroboh dan sedang berperang..Sultan Sulu masih mempunyai masa mengarahkan jurucakapnya untuk membersihkan nama Anwar Ibrahim dengan menafikan penglibatannya dalam insiden berdarah ini..
Kalau EP jadi Sultan Sulu..tak de masa EP nak buat sidang media ni melainkan EP ada hubungan yang baik dengan Anwar..Betul tak?


Jurucakap Sultan Sulu, Abraham Idjirani, hari ini menafikan menerima dana daripada pembangkang Malaysia, dan menegaskan sekiranya perkara itu benar, dia tidak akan menaiki "kenderaan ber! oda tiga" untuk ke mana-mana.
Kenyataannya itu dikeluarkan kepada Radyo Inquirer 990AM, hari ini.
Adik kepada Sultan Jamalul Kiram III, Raja Muda Azzimudie Kiram, itu mengetuai sepasukan 200 anggota militan Filipina yang mencetuskan pertempuran di Lahad Datu, Sabah.
Pasukan keselamatan Malaysia telah memulakan serangan jam 7 pagi tadi dengan dimulakan dengan bedilan menggunakan pesawat tempur.
Kumpulan penceroboh bersenjata Sulu di Sabah itu juga menerima tentangan hebat dari Angkatan Tentera Malaysia (ATM) menyebabkan mereka tewas teruk pagi ini, menurut laporan The Star Online hari ini, memetik laporan polis.
"Kumpulan bersenjata Sulu tidak mampu melawan kekuatan pasukan keselamatan Malaysia yang memulakan serangan jam 7 pagi Selasa, menurut laporan polis," kata laporan portal berita itu.
Tiada rakyat Malaysia terkorban dalam serangan tersebut tetapi jumlah kematian dan cedera di kalangan penceroboh Sulu masih tidak diketahui, kata Ketua Polis Negara, Tan Sri Ismail Omar, pada sidang media jam 11:30 pagi hari ini.
Read More @ Source



More » Bonology.com | Pakatan Rakyat (PR) | Sociopolitics Plus | 大马社会政治

Comments

Optimized Search

Popular posts from this blog

BAGAIMANA GAMBAR AWEK MELAYU BOGEL BOLEH TERSEBAR DIDALAM BLOG??

Jho Low's Girlfriend Paris Hilton drunk and flashing panties ...

Scandal: Alyssa The Scandal Queen