HOT : BUKTI ANWAR MAKIN TERDESAK UNTUK JAWAB ISU LAHAD DATU...


Dalam keadaan yang sangat getir dikala anggota keselamatan negara memerlukan sokongan dan doa rakyat untuk mereka terus berjuang bagi memastikan rakyat Malaysia selamat dan tidak diceroboh oleh pemberontak upahan Anwar...masih ada lagi rakyat Malaysia yang kurang ajar mengutuk  setiap tindakan yang dibuat oleh kerajaan dan pasukan keselamatan negara dalam menjalankan tugas mereka...

Yang terbaru puak puak pembangkang yang mahukan negara Malaysia huru hara mempertikaikan perkara yang bagi EP sesuatu yang sangat bodoh dan menunjukkan mereka terdesak dalam menjawab isu ini..

Yang bodohnya puak puak pembangkang kata anggota keselamatan negara anjing sebab meraka naik Air Asia...



Berikut merupakan jawapan yang simple kenapa pesawat Air Asia digunakan oleh Blog Serius

Semalam kami perasan ramai yang terpinga-pinga mengapa Angkatan Tentera Diraja Malaysia menggunakan khidmat peswat Air Asia untuk menghantar anggota tambahan ke Sabah untuk operasi di Lahad Datu. Ada yang berkata ini adalah kerana pesawat Hercules milik TUDM rosak dan tak mampu terbang. Ada juga yag berkata ini semua helah Tony Fernandes nak buat duit. Ini semua spekulasi bangang yang tidak berpijak di bumi yang nyata. Komik khas ini dihasilkan untuk menjawab persoalan di atas.

 
 
 

Read More @ Source



More » Bonology.com | Pakatan Rakyat (PR) | Sociopolitics Plus | 大马社会政治

Comments

Optimized Search

Popular posts from this blog

BAGAIMANA GAMBAR AWEK MELAYU BOGEL BOLEH TERSEBAR DIDALAM BLOG??

Jho Low's Girlfriend Paris Hilton drunk and flashing panties ...

Scandal: Alyssa The Scandal Queen