TERKINI : ANWAR SENGAJA MAHU PIHAK LUAR CAMPUR TANGAN DALAM INSIDEN DI LAHAD DATU??


Al-Fatihah...Sebelum EP memulakan kata-kata EP ingin ucapkan Takziah pada semua keluarga yang kehilangan anggota keluarga mereka dalam insiden berdarah di Lahad Datu dan Semporna. Sama-sama doakan semoga roh mereka akan ditempatkan bersama dengan golongan syuhada' dalam usaha mereka mempertahankan keamanan negara...amin
Disebabkan oleh kerakusan Anwar yang sanggup memperjudikan keselamatan negara demi merampas kuasa dari kerajaan BN pimpinan DS Najib Tun Razak, Malaysia telah kehilangan 8 anggota keselamatan negara dalam usaha mereka menjaga keamana  negara dari penceroboh..

Walaupun Anwar telah mengugut untuk menyaman TV3 dan Utasan sebanyak RM200 juta (KLIK SINI)..Perkara penglibatan Anwar ini telah disahkan oleh  Badan Perisikan Filipina serta media- media antarabangsa apabila mengeluarkan laporan tentang penglibatan Pakatan Rakyat yang diketuai oleh Anwar Ibrahim didalam pencerobohan di Lahad Datu Sabah..Bukti penglibatan Anwar lebih jelas apabila gambar pertemuan Anwar dan pemimpin MNLF, Nur Misuari didedahkan oleh media antarabangsa..




Mungkin bagi Anwar, BN mesti tumbang untuk pilihanraya kali ini ..beberapa nyawa perlu digadai bagi memastikan impiannya untuk menjadi Perdana Menteri tercapai..

Negara mesti berada dalam keadaan huru-hara untuk membuktikan kata-katanya bahawa Kerajaan BN lemah..Lagi pun jika berlaku perperangan..pihak luar lebih mudah masuk ke Malaysia dan mencampuri urusan negara termasuk urusan pilihanraya..Bukankah itu yang Anwar mahu??

Berikutan dengan penglibatan Anwar sebagai dalang bangsat yang memul! akan insi! den berdarah ini dan kenyataan Tian Chua yang ingin mempolitikkan isu keselamatan Negara, EP diberitahu ramai rakyat Malaysia telah bertindak untuk membuat laporan polis mendesak supaya Anwar dikenakan tindakan undang-undang diatas kesalahannya yang telah mengorbankan 8 nyawa rakyat Malaysia yang tidak berdosa..



Disamping itu beberapa demonstrasi oleh rakyat Malaysia telah diadakan secara berterusan di seluruh negara bagi mengecam tindakan Anwar dan Tian Chua yang disifatkan sebagai pengkhianat negara..

EP harap Perdana Menteri Malaysia dapat beri perhatian pada tuntutan rakyat dan memandang serius dakwaan laporan Badan Perisikan Filipina terhadap penglibatan Anwar dalam insiden ini. 

Anwar Ibrahim harus dihukum...



Read More @ Source



More » Bonology.com | Pakatan Rakyat (PR) | Sociopolitics Plus | 大马社会政治

Comments

Optimized Search

Popular posts from this blog

BAGAIMANA GAMBAR AWEK MELAYU BOGEL BOLEH TERSEBAR DIDALAM BLOG??

Jho Low's Girlfriend Paris Hilton drunk and flashing panties ...

Scandal: Alyssa The Scandal Queen