Nak tahu siapa Dalang Dajjal disebalik Krisis di Sabah?



Andaikata susah benar nak teka sampai ke saat ini akan siapakah dia Dalang Dajjal disebalik krisis pencerobohan pengganas pengganas KeSyaitanan Sulu di Sabah, maka nya saya mempersilakan tuan puan warga Malaysia yang masih ada akal dan waras fikiran untuk mengenal pasti penyanyi lagu bahawa Sabah nak hilang ini!

Tak ada hadiah untuk anda yang berjaya mengenal pasti akan diri Sang Dalang Pendajjal ini.

Cumanya bila sampai waktu Pilihanraya Umum ke 13 nanti maka terpulang kepada tuan puan samada masih mahu mengundi dan menyokong Dajjal ini yang telah mengakibatkan 8 nyawa anggota pasukan Komando Polis Di Raja Malaysia kita melayang dan begitu ramai pula yang cedera!

Dajjal ini adalah diantara beberapa orang lagi Dajjal Laknatullah yang masih hidup memporak perandakan kehidupan kita semua warganegara Malaysia.

Andai Dajjal ini dan dajjal dajjal lain sesyaitan dengannya mampus hari ini maka esoknya akan saya merafakkan Syukur Alhamdulillah kepada Allahu Rabbul Alamin.

Berwaspadalah semua akan petualangan Laknatullah ini semua. 
Nak buat macamana kita masih di perintah 2 sepupu yang jenis tak reti untuk mencantas semasa sesuatu masaalah masih di peringkat baru nak bertunas?

Blogger GAP tepat sekali menyalahkan Hishamuddin Tun Hussein Onn kerana kedangkalan fikirannya menyalah anggap terhadap pengganas pengganas KeSyaitanan Sulu tempohari:



Akibat kelembapan bertindak dua sepupu ini untuk menggunakan kuasa yang ada pada diri masing masing, lapan nyawa polis kita melayang akibat dibunoh pengganas pengganas KeSyaitanan Sulu Laknatullah itu!


Maka tuan tuan dan puan puan warganegara Malaysia yang saya hormati, jangan sekali kali salah pilih nanti semasa PRU ke 13 nanti. Nak tangkap Dajjal Dajjal Dalang Laknatullah ini, terpulang kepada 2 sepupu yang kununnya berkuasa ke atas negara kita ini!



Ada kuasa tak reti nak guna...yakpursalam betui.... Read More @ Source



More » Bonology.com | Pakatan Rakyat (PR) | Sociopolitics Plus | 大马社会政治

Comments

Optimized Search

Popular posts from this blog

BAGAIMANA GAMBAR AWEK MELAYU BOGEL BOLEH TERSEBAR DIDALAM BLOG??

Jho Low's Girlfriend Paris Hilton drunk and flashing panties ...

Scandal: Alyssa The Scandal Queen