Merdeka Ke 55,Pakatan Bakal Angkat Senjata.


Hari kemerdekaan yang ke 55 buat negara kita sekarang ini sudah menjadi bahan momokkan puak revolusioner .Kononnya ini kebangkitan,kononnya ini satu perjuangan.Kononnya sekarang ini mereka melawan penjajah.

Pakatan haprak jelas menghina negara,Bendera jalur gemilang adalah lambang kedaulatan negara,55 tahun sambutan kemerdekaan di sajikan dengan pelbagai penghinaan yang langsung rakyat Malaysia tidak dapat terima dengan akal yang waras.

Kelompok ini kesemuanya hasil tarbiah daripada Hishamudin Rais gay tua ,mereka ini mahukan jalur gemilang ditukar,mereka ini mahukan satu revolusi. Himpunan di dataran merdeka semalam mengabungkan pelbagai macam anasir dari syiah hinggalah kepada komunis.

Bendera dibawah ini adalah bendera sang saka Malaya,bendera yang diangkat sebagai panji perjuangan PKMM (Parti Kebangsaan Melayu Raya) sebuah parti haluan kiri yang berpendapat perjuangan mengangkat senjata menjadi keutamaan mereka.

PKMM:-

Nasionalisme revolusioner juga berpendirian membangkitkan rakyat ramai bagi melancarkan berbagai bentuk perjuangan dengan mengutamakan perjuangan secara bersenjata. Hanya dengan menghubungkan erat-erat berbagai bentuk perjuangan tanpa bersenjata dengan bentuk perjuangan bersenjata, barulah perjuangan kita akan dapat mencapai kemenangan.sumber
Puak ini adalah tulang belakang pakatan haprak,DAP,PKR dan juga PAS kesemua 3 parti ini konsisten melaungkan revolusi.




Pakatan haprak memang mahukan pertumpahan darah,ini adalah jalan terakhir buat pengganas dan militan ini untuk mendapatkan Putrajaya,usaha ini akan diambil jika pada PRU13 nanti mereka tewas.

Anwar,Syamsul ketua AMK,Hishamudin Rais,Tian Chua dan barisan pemimpin haprak pakatan saban hari meniup api kebencian dan pelbagai jenis hasutan.Kesemua ini tujuannya tak lebih kepada membakar sentimen kemarahan yang akhirnya pasti berlaku pertumpahan darah.

Sebelum ini Pisau ada ingatkan bahawa memang perancangan puak haprak pakatan untuk melakukan kekacauan semasa sambutan kemerdekaan. Apa yang mereka mahukan agar kerajaan negera ini dimalukan dengan insiden kekacauan semasa sambutan hari kemerdekaan.

Puak haprak pakatan sudah menjanjikan ada kejutan yang akan berlaku semasa sambutan. Inilah tujuan sebenar kenapa ISA ditentang habis habisan oleh haprak pakatan.Tujuannya hanya untuk menghalalkan apa saja kononnya atas kebebasan bersuara yang akhirnya menjerumus negara didalam suasana yang tidak harmoni.

Pisau kata "DAP dan seluruh puak haprak pakatan dari dulu burukkan negara,hina raja raja,hina jalur gemilang ,mereka mahukan darah keamanan untuk ke Putrajaya"




Read More @ Source



More » Bonology.com | Pakatan Rakyat (PR) | Sociopolitics Plus | 大马社会政治

Comments

Optimized Search

Popular posts from this blog

BAGAIMANA GAMBAR AWEK MELAYU BOGEL BOLEH TERSEBAR DIDALAM BLOG??

Scandal: Alyssa The Scandal Queen

Jho Low's Girlfriend Paris Hilton drunk and flashing panties ...