SPRM Akan Ambil Tindakan Terhadap Nik Aziz?

Suruhanjaya Pencegah Rasuah Malaysia harus memperhalusi definisi rasuah .Sebelum ini kita sedia maklum Nik Aziz,Hadi dan ramai lagi barisan kepimpinan khawarij PAS merasuah penyokong dan pengundi dengan menawarkan skim syurgaku syurga mu.Tiket ke syurga secara ekspress disediakan,asalkan memangkah khawarij PAS semasa pilihanraya mereka ini dijanjikan imbuhan .

Paling memualkan ada juga khawarij yang mengaku didepan Pisau asalkan dapat tengok muka Nik Aziz sekali seumur hidup pun sudah memadai.Begitulah bobroknya politik khawarij.

SPRM harus melihat rasuah syurga dan pahala sebagai salah satu rasuah yang paling busuk dari kalangan jenis perasuah. Masakan tidak ,merasuah memang dilarang dan amat berdosa didalam ajaran agama Islam

Sebaliknya khawarij PAS menggunakan syurga dan pahala sebagai imbuhan jika memilih mereka sebagai kerajaan.Setelah menawarkan rasuah palsu, ada kemenangan yang berpihak kepada khawarij PAS hinggalah  sekarang wujud kerajaan negeri Kelantan  yang langsung tidak menunaikan manifesto dan segala macam janji pilihanraya.

Seorang Ahli Parlimen Barisan Nasional (BN) hari ini mendakwa, rasuah politik yang paling tertinggi, yang patut dikutuk adalah parti politik yang menjanjikan syurga jika pengundi memberi sokongan kepada mereka dalam pilihan raya.



Apakah dengan merasuah cara paling hina ini dihalalkan?


Pisau kata " sudah lah merasuah,tipu pulak tu"
Read More @ Source



More » Bonology.com | Pakatan Rakyat (PR) | Sociopolitics Plus | 大马社会政治

Comments

Optimized Search

Popular posts from this blog

BAGAIMANA GAMBAR AWEK MELAYU BOGEL BOLEH TERSEBAR DIDALAM BLOG??

Scandal: Alyssa The Scandal Queen

Jho Low's Girlfriend Paris Hilton drunk and flashing panties ...