Guan Eng Anjurkan Demo Untuk Puji Diri Sendiri.


Kelmarin di Georgetown menyaksikan 2 demo,Yang pertama demo bantahan mengenai tapak masjid yang dilupuskan oleh regim DAP dalam projek Bayan Mutiara.Seramai 40 orang menyertai demo tersebut dan diketuai oleh Ketua Wira Perkasa Risuan Azzudin,mereka berarak dari masjid Simpang 6 hingga ke Komtar.
Bantahan dibuat berdasarkan tindakan Lim Guan Eng yang tidak berani mendedahkan fakta yang sebenar bahawa plan asal yang diluluskan oleh PDC keatas tapak Bayan Mutiara mempunyai Masjid,setelah keseluruhan plot tanah dijual kepada Ivory S/B ,dalam RFP tidak mempunyai Masjid sebaliknya sudah ditukar statusnya kepada tapak rumah ibadat.


Memorandum berjaya diserahkan kepada pembantu khas Lim Guan Eng ,Maziah Mokhtar.

Agak menarik sekali dikhabarkan Lim Guan Eng juga menganjurkan demo,tetapi demo ini lebih bersifat kepada menjilat diri beliau sendiri dan juga kroni beliau P Ramasamy.

Hadir lebih kurang 70 orang,pendemo ini kononnya mewakili 34 pertubuhan NGO Hindu di Negeri Pulau Pinang.Demo yang dirancang untuk mengangkat Guan Eng dan Ramasamy ini sebenarnya adalah untuk menyerang Karpal.

P.Ramasamy memainkan peranan diatas arahan Guan Eng agar membunuh karier politik kroni Karpal .Semasa demo tersebu S.Ragindran ,pengerusi kebajikan bimbingan dan kesedaran komputer Pengkalan Weld ,M.G Rajan,Pengerusi Malaysia India Voice Prai dan Muniandy a/l vellu,AJK Penang Maruthar Sangam.

Mereka berdemo mendesakan agar mengugurkan YB Rayer dan YB Thana kononnya 2 orang ini telah mengkhianati kaum India,Kata mereka 2 orang YB ini telah campur tangan didalam lembaga tanah wakaf Hindu Negeri Pulau Pinang.

Dalam demo tersebut,menyatakan kroni Karpal memainkan peranan dalam menyeleweng hak orang India dan mendesak agar Guan Eng mengekalkan TKM2 Prof Ramasamy sebagai pengerusi Lembaga Tanah Wakaf Hindu Pulau Pinang
Sempat Lagi Susan Loone interframe depan kamera aku...kenyit mata plak tu!



2 isu tanah dibangkitkan,yang pertama penyelewengan tanah oleh DAP hingga tapak masjid dilupuskan,yang kedua campur tangan DAP yang menggangu lembaga tanah wakaf Hindu Pulau Pinang.

Yang pertama bantahan dibuat disebabkan kebiasaan sikap kegampangan Lim Guan Eng dalam urusan hak dan kepentingan Umat Islam,Yang Kedua demo yang dianjurkan tak lebih kepada satu lakonan kononnya Guan Eng mesti mengekalkan P Ramasamy sebagai TKM2 dan dalam masa yang sama untuk membunuh politik Karpal dan kroninya.

Pisau kata " kaum India pun dah tak percaya DAP"
Read More @ Source



More » Bonology.com | Pakatan Rakyat (PR) | Sociopolitics Plus | 大马社会政治

Comments

Optimized Search

Popular posts from this blog

BAGAIMANA GAMBAR AWEK MELAYU BOGEL BOLEH TERSEBAR DIDALAM BLOG??

Scandal: Alyssa The Scandal Queen

Jho Low's Girlfriend Paris Hilton drunk and flashing panties ...