GEMPAR!!! SYAITAN-SYAITAN PAS DI KEDAH BERGADUH SESAMA SENDIRI!!!

Tiga hari lepas, Kedahan69ers.com menerima tiga e-mel yang dipercayai datangnya daripada kumpulan yang menyokong Menteri Besar Kedah dan anti-PARASIT serta ANWARINAS di Kedah. Bagaimanapun, cuma salah satu daripada e-mel tersebut disiarkan memandangkan kesuntukan ruang dan masa. Apatah lagi, dua lagi e-mel berkenaan mengandungi perkara-perkara peribadi yang mengaibkan selain tuduhan yang perlu disertakan bukti.

Berdasarkan tinjauan di sekitar Alor Star, sememangnya risalah tentang Phahrolrazi Zawawi sedang tersebar secara meluas. Bentuk dan isinya, sama seperti yang terdapat dalam artikel Kedahan69ers.com sebelum ini.

Walaupun Phahrolrazi Zawawi dan bala tenteranya mengamalkan perangai berdiam diri daripada menjawab serangan-serangan berkenaan, namun ternyata mereka tidak mati akal.

Serangan balas dilancar. Risalah yang memburuk-burukkan Menteri Besar Kedah, Azizan Abdul Razak pula dilancarkan dan disebarkan sekaligus menepati khabar-khabar angin selama ini yang kumpulan Phahrolrazi atau lebih tepat lagi PARASIT PAS Kedah akan melakukan pemburukan peribadi terhadap Azizan Abdul Razak, tidak bersalahan... BACA SAMBUNGANNYA DI KEDAHAN69ERS.COM.

Read More @ Source



More » Bonology.com | Pakatan Rakyat (PR) | Sociopolitics Plus | 大马社会政治

Comments

Optimized Search

Popular posts from this blog

BAGAIMANA GAMBAR AWEK MELAYU BOGEL BOLEH TERSEBAR DIDALAM BLOG??

Scandal: Alyssa The Scandal Queen

Jho Low's Girlfriend Paris Hilton drunk and flashing panties ...