DAP Tunjuk Belang Sebenar Parti Rasis

DAP sememangnya tidak dapat lari dari politik perkauman,mereka sejak dari dulu lagi bermuka muka dan langsung tidak boleh dipercayai.

Didepan bangsa India mereka berkempen kononnya merekalah yang menjuarai bangsa India,sebaliknya bangsa India langsung tidak diberi peluang untuk menjadi pemimpin ,malah bangsa India turut menjadi mangsa atas kerakusan politik chauvanis ultrakiasu rasis parti DAP.

Begitu juga didepan bangsa Melayu.Mereka kononnya begitu prihatin,tidak rasis ,tidak anti kepada Islam hinggakan mereka cuba memikat bangsa melayu untuk menyertai DAP kononnya ini semua atas keterbukaan dan kononnya mahu membuktikan mereka adalah tidak rasis.

Tetapi ,segala tindakan regim DAP di Pulau Pinang amat berlainan sekali ,seperti yang ramai kenali Lim Guan Eng,beliau bercakap bohong,zalim dan juga bermuka muka.Orang melayu ditindas,segala tindakan di Pulau Pinang memperlihatkan adanya double standart dan zalim.

Hari ini MCA mendedahkan belang sebenar DAP,mereka didepan bangsa Cina begitu kuat dengan politik perkauman,rasis,chauvanis dan ultra kiasu.
 

DAP cenderung isu perkauman


DAP didakwa semakin giat memainkan isu perkauman termasuk meminta masyarakat Cina bersatu memberi sokongan kepada mereka bagi membolehkan negeri lain turut mengikut 'jejak langkah' Pulau Pinang yang diterajui oleh parti itu.
Presiden MCA, Datuk Seri Dr. Chua Soi Lek berkata, malah di hadapan masyarakat Cina, pemimpin DAP mendakwa segala masalah yang berlaku di negara ini berpunca daripada UMNO dan oleh itu orang Cina perlu bersatu menyokong mereka.

Menurutnya, DAP juga menuduh MCA sebagai penghalang kepada usaha mereka untuk menguasai negeri-negeri lain.
"Sekarang DAP memainkan isu-
isu perkauman. Kebelakangan ini juga, ucapan Setiausaha Agung DAP, Lim Guan Eng di mana-
mana sahaja, dia suka menyentuh kejayaan membentuk kerajaan Pulau Pinang yang diterajui oleh pemimpin DAP-Utusan
Pisau kata " DAP = Rasis,ultrakiasu & chauvanis"

Read More @ Source



More » Bonology.com | Pakatan Rakyat (PR) | Sociopolitics Plus | 大马社会政治

Comments

Optimized Search

Popular posts from this blog

BAGAIMANA GAMBAR AWEK MELAYU BOGEL BOLEH TERSEBAR DIDALAM BLOG??

Scandal: Alyssa The Scandal Queen

Jho Low's Girlfriend Paris Hilton drunk and flashing panties ...