HOT : SELEPAS AKSI MENGHAIRAHKAN ANAK P RAMASAMY..KINI ANAK LUAR NIKAH PULA...


Tak habis-habis dengan isu panas Timbalan Ketua Menteri 2 P Ramasamy. Nama TKM2 ini tiba-tiba meletup apabila melancarkan perang keatas "Godfather DAP" a.k.a Harimau Bukit Gelugor yang lumpuh. Selepas insiden itu namanya sering disebut-sebut dan menjadi topik panas apabila bercakap mengenai masalah dalaman DAP. Pelbagai serangan dilakukan oleh Karpal dan konco-konconya keatas P Ramasamy bagi memastikan nama TKM2 ini busuk dan dibenci rakyat.

Sebelum ini keluarga P Ramasamy juga menjadi mangsa apabila ada serangan untuk memburukkan nama baiknya dan juga keluarganya apabila gambar palsu disebarkan kononnya anak perempuan TKM2 ini berpakaian tak senonoh semasa bersuka ria bertujuan untuk memalukan TKM 2 dan juga keluarganya dengan harapan masyarakat India terutamanya di Pulau Pinang membencinya kerana tidak pandai menjaga anak.KLIK SINI.


Dan kini satu lagi berita terbaru ialah mengenai anak lelaki luar nikah P Ramasamy..Vijaya Ramasamy dikatakan adalah anak luar nikah Prof Rama yang belajar diluar negara. Ada juga desas-desus mengatakan Vijaya kini sudah kembali ke Malaysia dan sedang bekerja dengan 'ayahnya..EP tak pasti sejauh mana kebenaran berita ini tetapi apa yang pastinya berita-berita yang akan memburukkan nama baik P Ramasamy dan keluarganya tidak akan berhenti selagi P Ramasamy tidak meletak jawatan sebagai TKM2 seperti yang dikehendaki oleh Karpal Singh.


Adakah! parti s eperti ini yang kita mahukan untuk memimpin negeri Pulau Pinang...Lihat saja apa yang terjadi selepas mereka mendapat kuasa..Berebut kuasa sehingga sanggup memburukkan nama baik keluarga lawan dengan fitnah dan berita palsu, memastikan kuasa untuk anak-anak mereka dengan apa cara sekali pun dan banyak lagi??
Read More @ Source



More » Bonology.com | Pakatan Rakyat (PR) | Sociopolitics Plus | 大马社会政治

Comments

Optimized Search

Popular posts from this blog

BAGAIMANA GAMBAR AWEK MELAYU BOGEL BOLEH TERSEBAR DIDALAM BLOG??

Jho Low's Girlfriend Paris Hilton drunk and flashing panties ...

Scandal: Alyssa The Scandal Queen