Anwar jadul briefing pada kedutaaan2 asing


Usaha Anwar untuk membebaskan diri tiada batasannya hingga sanggup jual negara. Ada banyak cara orang ramai sudah lihat Anwar desperado nak selamatkan diri dari kemungkinan dihukum atas kesalahan main bontot.

Kita sudah lihat Anwar guna media antarabangsa untuk dapatkan simpati dan sokongan dunia kepadanya. hasil dari itu ada pihak-pihak luar negara seperti State Department USA, Human Rights Watch, dll organisasi antarabansga yang mengugut kerajaan, mengkritik kerajaan dan lain-lain tanpa mempeduli prinsip kerajaan tidak boleh campuri urusan mahkamah.

Kita harus ingat bahawa setiap kali di minta dari Dajjal Al Masih ini bantuan, roh kita akan dimiliki dan adalah permintaan dan tuntutan dari mereka yang kita terpaksa penuhi.

Pendik kata, kita menjual diri kita dengan meminta bantuan dari phak antarabangsa, baik NGO atau negara luar.

Dipercayai Anwar dan PKR telah mengundang semua wakil kedutaan asing kepada satu briefing beberapa hari sebelum hari mahkamah. Pasti dia akan menegakkan benang basahnya di mahkamah yag sudah knockout habis dgn hujah pihak pendakwa.

Perjumpaan ini dijangka pada 6hb Januari 2012, pada jam 2-4 tengahhari di Double Tree Hilton Hotel Jln Tun Razak Kuala Lumpur. Yang akan memberikan briefing adalah Anwar sendiri bersama peguam dan Naib Predisent PKR, Sivarasa Rasiah berkenaan perbicaraan Anwar.

Read More @ Source



More » Bonology.com | Pakatan Rakyat (PR) | Sociopolitics Plus | 大马社会政治

Comments

Optimized Search

Popular posts from this blog

BAGAIMANA GAMBAR AWEK MELAYU BOGEL BOLEH TERSEBAR DIDALAM BLOG??

Jho Low's Girlfriend Paris Hilton drunk and flashing panties ...

Scandal: Alyssa The Scandal Queen