PANAS : VIDEO LIM GUAN ENG GELABAH MENJAWAB ISU SELEWENG DUIT PBAPP




Ternyata dan terbukti Lim Guan Eng sememangnya pakar penipu dan putar belit..Lim Guan Eng langsung tidak menjawab soalan yang diutarakan berkenaan isu menyalahgunakan duit rakyat iaitu duit PBAPP tetapi memilih menjadikan mat sabu dan dirinya sebagai mangsa fitnah.

Alooo apek...mana ada kita orang tuduh...baca betul-betul...jangan main cakap je...kita orang sudah kemukakan bukti yang lu dah seleweng duit PBAPP untuk kepentingan politik..kalau lu ada bukti lain tolong tunjukkan....jangan pusing sana sini salahkan orang. Itu duit RAKYAT maaa...mana boleh guna duit itu suka hati lu...itu perhimpunan haram looo...lu ada paham ka beza halal sama haram???

Kita tidak tuduh, kita minta penjelasan sambil menyatakan bukti-bukti. Jika tiada penjelasan konkrit, maka, ini adal! ah bukti bagaimana kerajaan negeri yang kononnya telus sebenarnya mendukung pentadbiran korup dan menyeleweng wang rakyat, tegasnya. UM

Hebat khalifah ni...siap sebut nak sambut raya dengan semangat "amar ma'ruf nahi munkar"..kononnya malas nak layan tuduhan yang tak beretika ini....sempat pula bagi ceramah agama pulak tu..Bila dah kantoi....malas nak layan laaa...cuba kalau Guan Eng ada jawapannya...pagi je keluar tuduhan ini, confirm petang dia dah buat kenyataan akhbar dengan jawapan dan buktinya sekali....siapa yang tak kenal Ketua Menteri Paling Celaka ni...

Apa-apa pun rakyat sedang menunggu jawapan dan bukti daripada pihak Lim Guan Eng selaku pengerusi PBAPP dan PBAPP yang mereka tak seleweng duit rakyat.....bila?? kita tak tahu lagi.....tunggu.

Comments

Optimized Search

Popular posts from this blog

BAGAIMANA GAMBAR AWEK MELAYU BOGEL BOLEH TERSEBAR DIDALAM BLOG??

Scandal: Alyssa The Scandal Queen

Jho Low's Girlfriend Paris Hilton drunk and flashing panties ...