Mat Sabu Khawarij Komunis Hilang Ingatan!

Mat Sabu hilang ingatan? Dah lupa ceramah angkat komunis jadi hero? Tak sampai seminggu dah boleh lupa?




Sebab apa Mat Sabu kata tak ingat?Sedangkan video Anwar ngentot dengan China Doll pun khawarij kata palsu inikan pula video ceramah Mat Sabu.Ini semua taktik baling batu sembunyi.Bacul!

Percayalah lepas ni akan keluar kenyataan video kat atas ni palsu pulak.




Tapi biasalah itu semua auta kaum puak khawarij,kaum puak ni tetap dengan pendirian komunis adalah pejuang kemerdekaan. Kaum puak khawarij senada bersama DAP yang begitu kuat sokong perjuangan Chin Peng.




Masihkan anda ingat Nik Aziz menyokong agar Chin Peng dibenarkan pulang? Nik Aziz berkata Komunis juga pejuang nasionalis pasca kemerdekaan?Maka atas kenyataan itu segala perjuangan komunis sudah dihalalkan oleh khawarij PAS.


Sama macam Muhammad Indera

KUALA LUMPUR 28 Ogos Timbalan Presiden Pas, Mohamad Sabu layak digelar pengkhianat negara kerana tergamak memutar belit fakta sejarah negara semata-mata untuk kepentingan politik pihak pembangkang.

Dekan Fakulti Sains Pentadbiran dan Pengajian Polisi Universiti Teknologi Mara (UiTM), Prof. Datuk Dr. Ramlah Adam berkata, dalam hal ini Mohamad sebenarnya tidak faham tentang sejarah apabila memberitahu Muhammad Indera iaitu lelaki Melayu yang bersekongkol dengan Parti Komunis Malaya (PKM) adalah hero.

Tahukah beliau (Mohamad) lelaki Melayu itu adalah tali barut komunis yang tidak mempunyai perasaan bersalah terhadap orang Melayu apabila memberikan semua maklumat ketika itu kepada Goh Peng Tun.

Namun saya tidak terkejut dengan tindakan Mat Sabu yang memperjuangkan PKM ekoran perangai ahli-ahli Pas ketika ini saling tidak tumpah seperti Muhammad Indera yang sanggup ketepikan Islam kerana terpaksa menyusul kerenah DAP.

Justeru saya menyarankan beliau untuk membaca semula buku sejarah kerana Mat ! Sabu nam paknya tidak tahu apa yang berlaku. Mat Sabu juga tidak tidak hargai pejuang Tanah Melayu yang terdiri daripada bukan sahaja orang Melayu tetapi masyarakat berbilang kaum, katanya ketika dihubungi Utusan Malaysia di sini hari ini.-utusan






Pisau kata " Khawarij Komunis"



Comments

Optimized Search

Popular posts from this blog

BAGAIMANA GAMBAR AWEK MELAYU BOGEL BOLEH TERSEBAR DIDALAM BLOG??

Scandal: Alyssa The Scandal Queen

Jho Low's Girlfriend Paris Hilton drunk and flashing panties ...