PANAS : DAH MACAM-MACAM DIA TIPU..BILA LAGI NAK KENA ANGKAT??


Saya tidak akan jemu dan letih menulis selagi pemimpin yang suka cakap berbohong masih dianggap sebagai Augerah Tuhan dan terus-terusan memperdaya rakyat dengan lakonan hebat.

Ayuh! Cukup sampai di sini. Hentikan semua kekacauan dan kegawatan yang gerombolan pembangkang ini cetuskan.

Mari semua sama-sama dan beramai-ramai tolak pemimpin yang suka berbohong:

1. 16 September 2008 Riuh rendah seantero dunia. I have the numbers, kita akan ke Putrajaya tapi last-last sunyi sepi.

2. Suka meliwat hobi luar tabiee. Ingat Azizan, Sukma, Saiful dan ramai lagi! Rujuk perbicaraan mahkamah dan kesahihan laporan dalam journal guaman, akhbar, blog.

3. Penakut Buat salah, siap ada video klip dan tertinggal jam kat situ.. tapi tak mahu. Tuduh orang nak tembak dia, orang ni rosakkan brek dia. Diancam bunuh

4. Zionis Kegemaran bersahabat baik dengan puak puak zionis.

5. Menyusahkan rakyat Suka demonstrasi haram jalanan. Boleh huru harakan keadaan, kemdian tuduh kerajaan, polis zalim. Buat kat KL, tak pasal-pasal trafik jam, tutup kedai.

6. Kroni Paling Hebat Amal nepotisme dan kronisma tahap pertama. Mana ada parti kat dunia ni, yang Suami ketua umum tak boleh dicabar. Melantik diri sendiri. Presiden isteri dan Naib Presiden anak pada masa yang serentak! Ini lawak paling hebat abad ini!. Mengaku kononnta the voice of democracy.

7. Raja Putar Ingat ucapan Pluralisma agama di London School of Economics. Mana dia lebai lebai Pas. Kalau pluralisma agama yang dibawa manusia seorang ini benar, betul dan diterima agama Islam, tolong sokong 100%. Biar umat Islam di Malaysia dan seantero dunia tahu. Pluralisma agama ni salah, menyesatkan, lari dari akidah Islam. Wajib tegur, larang, kecam. Amar Makruf Nahi Mungkar! Jangan asyik asyik bersekongkol saja.

Cukup dulu round ini. Kalau nak list banyak lagi. Saya sayang agama bangsa dan tanahair. Sempena kedatangan Ramadan, semoga kita semua sentiasa sentiasa mendapat barakah, maghfirah, rahmah, hidayah dan perlindungan Allah.

Dari Allah kita semua datang, dan kepadaNya kita semua akan kembali untuk bertanggungjawab atas semua amalan kita di dunia ini.

Dicilok dari UMNO Online

Comments

Anonymous said…
yelah umno je la yg betul. yg lain semua salah. kes bunuh altantuya senyap je kan? 'tertuduh (padahal scapegoat)' yang terlibat kaya raya di luar negara sekarang sbb nak cover org@ tertentu. kita manusia semua sama je. daripada berbalah seagama sebangsa, baik bersatu kebalkan diri drpd di tindas bangsa asing. tak gitu?

p/s saya tak mengundi sbb semua politik kotor. confused nak undi yg mana satu. nak undi Allah, tak de kotak undian.. pegi masjid lagi baik. hehehe

Optimized Search

Popular posts from this blog

BAGAIMANA GAMBAR AWEK MELAYU BOGEL BOLEH TERSEBAR DIDALAM BLOG??

Jho Low's Girlfriend Paris Hilton drunk and flashing panties ...

Scandal: Alyssa The Scandal Queen