Kesatria Komunis Di Angkat Sebagai Wira Pakatan

"Kesatria Rashid Maidin dan Kesatria Chin Peng" wah! apa yang dimaksudkan kesatria?Pahlawan?Knighthood. Komunis diangkat jadi PAHLAWAN?
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEifvXHbVxL4e6vXTVqfWhELk_66F_NzUBmx08nSgAv3s1XiBN8j0UfLce3PNUfnD2v3FlVfqgwwDJ1Dd9ul_iITWRcxrD-DmS0yyr93fAK-PHi5te1u00iWPdSjf76aE5WVH94ASGFd_N0/s320/chin_peng.gagal.gif

PSM bersama DAP sejak dari dulu lagi terkenal dengan sokongan terhadap perjuangan komunis.Mereka mengangkat militan komunis sebagai pejuang.Para pemimpin pakatan mendesak agar diampunkan Chin Peng dan benarkan pengganas itu pulang kenegara ini.

12/10/09 Ngeh Khor Ham dan M.Kulasegaran bersama 2 orang peguam pakatan haprak telah berlepas melalui lapangan terbang Bayan Lepas ke Bangkok untuk menemui Chin Peng,bekas pemimpin parti komunis Malaya.urusan dipercayai ada usaha untuk membawa pulang dan menetap di malaysia.

Dek kerana melihat pengaruh DAP begitu kuat,untuk mengambil hati tuan besar,Nik Aziz,Mat Sabu dan banyak lagi pemimpin khawarij PAS angkat Chin Peng sebagai pejuang.

Inilah penghinaan paling teruk terhadap seluruh anggota keselamatan negara dari polis hinggalah kepada pihak tentera.Beribu orang menjadi mangsa,beribu orang menjadi balu,beribu orang menjadi anak yatim piatu.Tetapi pengganas komunis bangsat itu diangkat menjadi KESATRIA DAN PEJUANG.



Baju yang dirampas oleh pihak Polis jelas tertulis sokongan mereka terhadap Komunis.

Kemeja "T" warna merah dgn catatan hadapan "Kesatria - Rashid Maidin" , "Kesatria - Chin Peng" ;"Srikandi - Suraini Abdullah" ,"Kesatria - Abdullah CD" ,"Anti Capitalism", "Serangan Neo Liberal - RM $ - Rakyat Terus Sengsara".

Baru baru ini diantara 6 orang yang ditahan turut men! yeberang ke sempadan Thailand untuk bertemu dengan Chin Peng dan beberapa pemimpin PKM.

Semalam semua enam ahli Parti Sosialis Malaysia (PSM) yang ditahan mengikut Seksyen 3(1) Ordinan Darurat dibebaskan dan disambut sebagai wira oleh haprak pakatan.


Pisau kata " Anggota tentera dan polis yang terkorban bukan kesatria?bukan pejuang? "



Comments

Optimized Search

Popular posts from this blog

BAGAIMANA GAMBAR AWEK MELAYU BOGEL BOLEH TERSEBAR DIDALAM BLOG??

Jho Low's Girlfriend Paris Hilton drunk and flashing panties ...

Scandal: Alyssa The Scandal Queen