KUNYIT HANGIT! ANWAR DAN BOHONG, IBARAT IRAMA DAN LAGU.....

Tidak dapat saya bayangkan kehidupan yang penuh dengan pura-pura, hipokrasi dan penipuan. Namun, itulah kehidupan pemimpin parti pembangkang. Daripada Ketua Pembangkang, hinggalah ke pemimpin-pemimpin bawahannya. Hidup mereka tidak sempurna sekiranya tidak menipu.

Anwar Ibrahim. Apa yang benar padanya? Peribadinya sendiri penuh kepura-puraan. Lakonannya bagaikan seorang pak syiekh terbilang. Tapi di sebalik khutbah dan lafaz kalamullahnya, terselindung peribadi yang jijik, busuk dan hanyir. Pernah dulu saya tertipu dengan imejnya, namun tidak lagi kini.

Sejak tembelangnya pecah pada tahun 1997, saya sebagai pemerhati politik, mula mengesyaki ada yang tak kena padanya. Rupanya bukan Azizan saja yang diliwat, malah Sukma, Dr. Munaweer Aneez dan Mior turut terlibat. Ingatkan dia hanya berkenan pada lelaki saja, pelacur pun dia minat. Bukan saya yang kata, bekas supplier dan rakan baiknya sendiri, Nallakarupan yang beritahu!

Sehingga kini, Anwar masih menipu. Sudah tua nak mampus pun dia masih menipu dan masih gemar pada anak muda. Entah siapa lagi selain Saiful Bukhari yang pernah menjadi mangsanya. Bukan itu saja, dasar-dasar Kerajaan pun dia kelentong rakyat. Yang memeritkan itu, rakyat mudah tertipu dengan pidatonya yang retorik itu. Sampai bilakah dia akan terus begitu? Sampai ke liang kubur?

Pas juga sama. Malah lebih teruk lagi, golongan ini memperalatkan agama untuk kepentingan politik mereka. Terbaru, Timbalan Presidennya, Mat Sabu Wilcha tertangkap menipu! Hairan. Katanya, penganut-penganut agama Pas ini memperjuangkan Islam. Tapi, takkanlah mereka tidak tahu tentang dosa menipu? Jika seorang yang dia tipu, senanglah dia nak minta maaf secara berdepan. Tapi dia tipu rakyat! Dia kena minta maaf secara terbuka!

Read more...


Comments

Optimized Search

Popular posts from this blog

BAGAIMANA GAMBAR AWEK MELAYU BOGEL BOLEH TERSEBAR DIDALAM BLOG??

Jho Low's Girlfriend Paris Hilton drunk and flashing panties ...

Scandal: Alyssa The Scandal Queen