GEMPAR! PERHIMPUNAN BER'SALE' DI JALAN TAR!

Korang tengok la betapa ramainya umat menghadiri perhimpunan ber'SALE' di sekitar Jalan Tun Razak ni. Ni puasa pun belum lagi mereka dah mula shopping!

Siapa kata rakyat Malaysia tak ada kuasa nak membeli? Ribuan manusia dok membanjiri disini aku percaya bukan datang nak sokong Ambabiga atau Mat Sabun Land Rover skandal tu.

Kebanyakan dari mereka turun sebab nak kejar Sale yang sednag berlangsung di Sogo. Dan sekitarnya. Meriah siot! Seronoknya negara aku ni.

Tujuan aku berkongsi gambar ni sebab aku bak korang tau yang kita rakyat Malaysia ni hidup aman makmur dan masih mampu shopping. Kita tak merempat dinegeri sendiri.

Hanya yang pemalas dan tak suka berusaha je akan rasa mereka tertindas dan teruja dengan janji-janji manusia dajjal bernama Anwar.

Jam dari chowkit sampai ke Dataran Merdeka wei. Fuyohh! Ambabiga dan mat Sabu Zina, toksah baru aku faham kenapa misi Tahrir Square korang tak jadi! Memang sah korang berdua ni bodoh mengalahkan babi!

Kepada rakyat Malaysia! Enjoy shopping and pi mampos sama pembangkang asyik menipu je 24 jam!

Sent by Maxis from my BlackBerry smartphone


Comments

Optimized Search

Popular posts from this blog

BAGAIMANA GAMBAR AWEK MELAYU BOGEL BOLEH TERSEBAR DIDALAM BLOG??

Jho Low's Girlfriend Paris Hilton drunk and flashing panties ...

Scandal: Alyssa The Scandal Queen